b-day!



idag är det två månader kvar tills jag fyller 17 år
& då blire partyparty kan jag lova! :'D
7
Therése

Vad roligt :) Jag fyller 23 nästa fredag :P

carro

Hej :) Allt bra :)?

carro

svar:sådär är dte faktist, extremt förkyld är jag :(

Alexandra

grattis i förskott:D

Frida

grattis i förskott.

gillar din header!

Alexandra

vsg:D



ha en superbra valborg:D





föresten så skulle jag bara vilja tipsa dig om ett jättelätt sätt att tjäna pengar på din blogg:)



genom att värva personer till en sida via sin blogg, man får 20 kr pervärvning.



Gå direkt till sidan här: http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=be21e04d-9e4b-4ff8-a05b-505463ab0703



eller oom du vill veta mer så kan du spana in mitt senaste inlägg om detta:)



Jag började idag och har redan tjänat pengar:)

LINDA | ddisconnected ღ

sv: tackar :D

fin blogg :D