I wanted someone to love completely

tjenixen! sitter i skolan just nu, va sååååå nära att jag skulle skolka idag, hade bestämt de igår men sen bråka jag med mamma och då sa hon att jag inte fick gå ut ikväll om jag skolka idag, så ja nu sitter jag här ( & robert tyckte de va skitkul att mobba mig på rasten för jag hade skrytit med igår på msn hur skönt de skulle bli att ligga & sova hela dan.) har inte gjort något speciellt på förmiddagen, satt mest & lyssna på youtube, nu har jag gympa men jag har " glömt kläderna" pallar fan inte va med på gympan idag, så jag sitter i klassrummet & "pluggar" med josefine, sandra & cajza. åker hem med 14;12 bussen. ikväll blir det krök med bästa tjejerna hemma hos matte, hoppas på en väldigt lyckad kväll ( fast eve är ganska negativt mot de för de stod en sak i hennes horoskop haha xD) ha en bra valborg allihopa, PUSSIS!

7
Marielle

svar: det låter trevligt, hoppas ni får det roligt! :)

Jag ska antingen på fest eller så stannar jag här där jag är och chilla med kompisar :)

Josefine

Josefine

Hahah skuuuurt <3



Snygg bild bruuuden XD

evelina

horoskopet (U) huhuhuh ;( <3333

Ronja

Vad ska du göra idag när det är vappen? :)

Ronja

Antingen så kommer Alexandra och kanske Nicolina hit eller så ska vi fara ut :)

LINDA | ddisconnected ღ

sv: vsg :D & desamma!

allt bra?