YOU MAKE ME CRAZIER


[modell : linda niemi]

så var det måndag igen, och man är ännu en gång i skolan. började med estetisk verksamhet på morgonen, vi ska testa på att ha bild, sång , dans , drama & foto innan vi ska bestämma oss för vad vi vill göra och idag testade jag att ha bild med micke och det var jättekul, riktigt bra sätt att starta upp morgonen. nu har vi fotografisk bild , vi har tagit bilder på varandra som vi sedan ska lägga upp i ett powerpoint , jag fota niemi och jag kan ju inte säga att kreativiteten spirade direkt men det blev ändå ett par bra bilder. gick sedan ner till H&M och snackade med amanda, eve & becka. slutar vid tjugo över tre, då ska jag följa med amanda till ungdomsmottagningen sen åker vi nog tjugo i fyra bussen hem. ikväll ska jag kolla på när min bror och resten av b-laget spelar match tillsammans med annelie & fillaN, ska försöka lägga mig tidigt idag så jag orkar med skolan.
8
mathilda (:

sv: Tack sötnos :)

Inez

Åh vilken fin bild! :D

cattis - foto&vardag

sv: Tack! :)<3

Jag har haft en okej dag, självdå? :)

Amanda

hehehehhe jaa =D

Lia ☆ Keep it real

Hihi eller hur ;P



Fan vad kul att få vara kreativ i skolan, måste vara mycket skönare än bara hänga över skolböcker! Vad har du funderat på att välja då av bild, sång, dans, drama & foto? Ska man välja en grej av dem bara?

FEBB

gud va fina bilder!!

emma

sv: tackar!:) ja det rullar på som vanligt, sj?:)

lina [discosadness.blogg.se]

sv: tack! :-*