YOU WON'T SEE ME FALL



rolig kväll hos fillaN med henne och räkan , kollade på "män som hatar kvinnor" och den var riktigt bra!
sen när räkan dragit så kollade vi på en liten del av " crossroads" haha gammal goding med brittan.
drog hem för ett tag sen för jag höll på att somna i hennes säng , har varit sjukt trött hela dagen så
imorgon ska jag verkligen försöka vila ut. nej nu ska jag gå och lägga mig ,vi hörs imorgon!
8
Ellen (:

sv: ja, de har dom.. & ja tkr att den är mycket sämre än den gamla.. har hört om flera som inte kan se sin statestik.. träligt.. :/

STEFFE

sv: jaa ;O<3

Anonym

Din hår är så otroligt snyggt, det skiftar verkligen i alla möjliga färger, me like!



Dessutom liknar du en jag känner riktigt mycket, är du släkt med någon Wiklander? =)

lina [discosadness.blogg.se]

fining!

my pettersson - mitt liv i ord

Sv: Jodå det har jag haft, du då? :)

emelie♥

tack :D

I S A B E L L E

tack tack :D allt bra me dig? <3

moa

vad fin du var!