all these things i hate...



åh vad jag vill flytta ifrån eskilstuna just nu.
just forget everything and runaway.

& nu är jag tydligen en idiot för jag inte vill festa ikväll
enligt mig är det smartare att hålla sig nykter
 och inte göra dumma beslut, inte idiotiskt.
9
»» Michaela / Bloggdesigner ««

du är ingen idiot bara för du inte vill festa! töntig person som sa det! moget att våga säga nej :)

- Emma -

vad roligt!:)



Tack!

»» Michaela / Bloggdesigner ««

sv; det är töntigt av dom att bli sur ;s

liksom jag festar inte speciellt mycket fast jag är 20, jag ser ingen mening med det ibland? ;S det är väl inge fel för de, man kan ju ha otroligt roligt ändå osså slipper man ligga bakis dagen efter ;)

Sandra

Håller med. Om man måste dricka för att ha kul så har man ju ett problem.

»» Michaela / Bloggdesigner ««

sv; exakt! :) det kan ju det :) man mår ju bäst av alla dagen efter som sagt ;p

l i n a

bra att du sa nej! festa gör man av egen vilja, inte andras.

l i n a

yes :)

malin

Du är söt!

jennie

Jag bor också i E-tuna =) var bor du?







HAR DU HUMOR? VÄLKOMMEN IN!



http://jenniesplace.blogg.se



*