go on?

sköna efterlängtade fredag! var som vanligt ledig idag så jag vaknade runt tio tiden , himlans skönt.
hoppade in i duschen och fixade mig och lite så , sen åkte jag till stan med tio över tolv bussen.
gick runt med amanda träffade också jessica som vi gick med en stund, käka på corner sen också
med lindroth ellen och viktor innan vi tog tio över tre bussen hem! det enda jag handlade var vit eye-liner
och saker tills imorrn, if you know what i mean ;) kvällen tillbringades hemma hos evelajnus med LN,
haha jag börja grina av garv , det bara rann från mig xD men bäst dag med dom bästa!
men morgondagen kommer bli så jävla bäst, har jag rätt eller har jag rätt?!?
nu ska jag försöka hitta en outfit för imorgon kväll, over and out

varför ska kärlek vara så himla svårt?
1
frugan din

puss <3