BELIEF



jag vet inte hur det känns längre, att vara sådär härligt kär och bara ha blicken på en person i hela världen,
vet faktiskt inte om jag kännt så någongång när jag tänker efter. jag vet inte ens om jag vågar tro på kärlek längre,
efter allt jag varit med om. detta har pågått så himla länge, och jag har slutat tro nu.
jag kan knappt lita på killar längre, bara mina killkompisar för dem är inte sånna. dem är så mycket bättre.
det går inte att förtränga att man blivit mordhotad, slagen och snackad bakom ryggen bara för att känslorna inte funnits där, och det är därför jag ser på kärlek som jag gör, jag är rädd för den, för varje gång jag börjat tro så har det slutat värre än nånsin. men ändå så vill jag, för jag är så himla trött på att vara ensam. this thoughts is killing me.

oj då, så känslosam man kan bli såhär mitt i natten. ska nog sova nu innan jag skriver för mycket. natti
update : nej, blir inte sova på ett tag. en viss person har gjort mig så ARG, åååh fuck off!
tur att limpiz är vaken så man har någon att prata med, puss på dig min bästa!
8
Steffe

sv: höhö yääääh :=



Älskar dig Malin! vi e fan BAEST. Åt helvede med cepepojkarna

<3

My

ne du kärleken är fan läskig asså !!

andrea

sv. Tack så mycket ;D

V E N D E L A

tack så jättemycket! din är också superfin! :D

sophie

fint :)

Julia - FOTOBLOGG

Svar: Tack så mycket! :)

' FATMA

Jo då, jag brukar shoppa kläder från internet :)

jenny

SJUKT FIN BILD! :o