NU KÖR VI IGEN!

14
Mikaela

sv: Nej eller hur :(

Tack så mycket, desamma :)

Felicia

ser ut som du tar riktigt fina bilder.



Hmmm. Ska komma på en fråga :D...



Hur tror du ditt liv ser ut om 10 år?



Kram

Nina

Är du feminist? Vad innebär det att vara feminist för dej?

Elin

Fin blogg ;)



1.Hur kom det sig att du började blogga?

2.Vad vill du uppnå med din blogg?

lina [discosadness.blogg.se]

varför började du blogga?

mål med bloggen?

DU KAN ALDRIG GISSA VEM

1. Hur många trappsteg är det i er källartrapp?

- är fästingen kvar?

2. Hur många kakelplattor har erat badrum?

3. Hur många ballar har du?

Lisa [lisalindquist.blogg.se]

hur gör du en bra header? :)

Gina

Hur kom du på ditt bloggnamn? Varför gjorde du en blogg? Varför gör du din egen design?:)

Cassandra

hur tycker du att en bra blogg ska vara? :)

mathildaaaaaa

Varför skriver du så lite om mig?

Saknar du mig?

HAH bara för att jag saknar dig :$ hihihihiih <3

Anonym

Vad får man utav att "byta" prenumeranter på bloggolvin?



Hur tror du ditt liv ser ut om tio år?

anonymajävel

varför är du så snygg? jag dreglar när jag ser dig.



puss.

Mirjam

vad tycker du är bäst med att fotografera?:o :)

ps. fin blogg och du tar bra bilder;)