dagens vän ♥

denna dag är väldigt speciell, för idag fyller nämligen min polare Josefine Nylander 17 år! så det var helt självklart att hon är dagens vän! hon och jag har bara känt i varann i cirka 7 månader om jag har räknat rätt på mina fingrar, och det låter inte som en lång tid men vi har redan massa roliga minnen tillsammans! vi har alltid så roligt i skolan, och även utanför skolan också. hon är en riktigt bra vän som man kan ha roligt tillsammans också, det värsta är väll att hon inte är så värst smart så ibland har våra ideér slutat i katastrof haha! men jag älskar henne och det kommer jag alltid att göra, no matter what, puss på oss och världens bästa humor och grattis på födelsedagen baby!

4
Josefine

jag har fortfarande inte förlåtit dej ;(



HAHAH vadå jag trög, hmm vem är det som är trög här`? XD



asso våran humor<3

Johanna Östblom

sv: tack. fräck design du har! :)

Anja

hej, nu har du chansen att bli veckans blogg. läs mer på http://anjaslillablogg.full.nu

ha en bra dag, kram

Ida

Sicken fin blogg :)