dagens vän ♥

detta kommer bli svårt känner jag redan nu, att försöka beskriva en sån underbar person som min lilla evelina, det finns så mycket gott om säga om mitt hjärta! eve och jag lärde känna varandra genom att ha gått på hammargärdet 10 år tillsammans, men det var inte förän vi började i samma basketlag som vi verkligen lärde känna varann, den tiden var verkligen bäst! men det var på högstadiet som det verkligen sa klick, då fick jag mig en ny och underbar bästa vän. jag skulle aldrig kunna leva utan henne i dagsläget, hon är luften jag andas helt enkelt. hon förtjänar verkligen det bästa i livet! och vi har gjort så många sjuka saker tillsammans, haha t.ex när vi va i tyskland förra året med brudarna, när vi blev jagade i skogen med ellen och vi låg i den där skogen i flera jävla timmar, det glömmer man inte xD
 
för att fatta mig kort, evelina gustavsson, du är den bästa vän som en människa kan ha
 och jag släpper dig aldrig,  älskar dig obeskrivligt mycket! ♥


3
S A N D Y S P L A C E

Tack så mycket :D

evelina

naaaaw :´) hjärtat! vi har VERKLIGEN sjuka minnen ihop, mer freakade peops får man ta och searcha efter xD sånna hittar man inte ens i staaaaan ;D mohaha. pussar i tusen till dagens bästa bloggare :*******<33333333

Sofia Andersson

När är det min tur att bli dagens vän Mallan:'( thihi<3