you're the owner of my heart

svenska redovisningen gick faktiskt bättre än väntat, kändes det som iallafall. svenska lektion fortsatte sedan med att vi jobbade med sagor och sägner, jag och bati fick den utmärkta iden att jobba tillsammans, gick skit som vanligt haha! så jävla kul när det stod typ '' skriven av Tage Segerström'' eller något sådant, bati ba : vem fan kan heta tache ( haha tage på engelska) HAHA han sa det så jävla fult, jag höll på att smälla av! slutade vid halv fyra, evelajnus hade vart så snäll och väntat på stan en halvtimme för att åka hem med mig, gullnosen ♥ 

har nyss ätit pannkakor med pappa och pratat i telen med moster så nu ska jag nörda runt lite på facebook, evelajnus har joinat oss coolingar och blivit medlem så nu jäklar!!! sedan ska jag glo lite på matteläxan som ska in imorgon, fast man kan lämna in den efter lovet också sa våran lärare så det är lugna puckar. sedan ska jag fortsätta med att knarka hostmedicin och halstabletter som blivit ett stort behov för tillfället, hatar att vara sjukis! men tänker positivt, efter regn kommer solsken liksom :'D pussis