EN NICE SÖNDAG



bjuder på bilden haha!
japp, först blev det en sväng till kungsör, fick se mina kusiners nya lya också och det var jättefint där!
god tacopaj fick man också, gott som tusan för min mage. sen när jag kom hem åkte jag & annelie
till ica och jag köpte rosor till min mamma eftersom det är mors dag idag :] sen drog vi hem till mig
och kolla på "Most extreme elimination challenge" på sexan, hah ni måste bara se de, så jävla bra!
sen drog vi ner till fotbollsplan och kolla på damlagsmatchen, men vi orka bara kolla en halvlek för sedan
drog vi hem till henne och tog årets första dopp, så jävla skönt var det, 26 grader varmt! det roliga är att första doppet förra året var också den 31;a maj, kanske ska bli en ny tradition? nu sitter jag här hemma, hungrig som TUSAN! har inte ätit sen vi var i kungsör ,men pappa är och hämtar kioskmat till mig nu, så jag överlever nog ;)
4
kissfittan

SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT! MEHEHE =D

lina

fan, ser nice ut alltså!

J U L I A

sv; tack!:D

joline

sv: tack så jättemycket, din är jättefin :D