CRAZY MONDAY



ett tips till alla ni fotolärare där ute : släpp inte lös en klass som min i tre timmar och säg att dagens uppgift är "valfritt" för då kan det inte sluta annat än katastrof, men oj oj oj va roligt man kan ha med en tuperingskam och en kamera! ♥ hitta inget när jag gick runt på stan efter skolan, ska kolla mer imorrn med annelie. men har hunnit med att framkalla bilder och blivit bilägare idag, fick en söt liten vit bil som jag tydligen ska börja övningsköra i nu, blir alltså tvingad att börja med skiten nu, aj aj aj.
29
jennifer

eller hur :)

Queen J'

Sv: Ja den va perfekt ! Duda :D ? <3

moa

SV: jo då den har varit bra :) själv? :D

kram

mona

tack sötan!

jennifer

jadå, hyfsad! dudå? :)

Inez

Snygga bilder xD



sv: Visst, själv då? :)

F a n n y § ♥

sv : allt är bra med mej ja, själv ? :D

ALICIA

lite seg åså :) men den har funkat. du då?

Haedil *HUMOR BLOGG*

jupp sj? :))

Queen J'

Sv: Härligt värre ;)

Jag ska precis ut och snacka lite med en polare :D

hehe själv da ? Kram

jennifer

pluggar, haha :) dudå?

f

helt okej, själv? :]

ALICIA

så bra :) ska sova snart, dudå? :)

Haedil *HUMOR BLOGG*

härligt :dd

bdb och msn sj? :))

Vendela

Fin blogg å' fina bilder!

Jossie

hehe tack! :) allt är fint trots att jag bara sovit tre timmar inatt ^^

Emilie

sv; hmmmmmmmmm, nae ;) men du kan få kolla på den när jag kommer hem till er :D snällt va?

Jessica ♥

jodå :d sjdå?

Queen J'

Sv: jaha :D det är ju förjävla kul, vissa av dom är ju heeelt åt skogen blåsta xD jag sitter bara o garvar åt dom

Mandy - En Masjävel

roliga bilder då!

felicia - hello kitty

jag hade det bara bra igår :)

du själv?

Ems

sv: Okeej, sitter i skolan :P sj?

Ems

sv: hehe okeej, vad har du för lektion då? :P

emelie♥

ja fast tog svinsprutan så nu är jag sjuk :( dd?

sandra

nice =9 nja jag sitter på jobebt nu, sj då? =)

matti

söta tjejer!

mathilda (:

sv: Jodå, var en jätte bra dag ((:

själv då?

mathilda (:

sv: Jodå, var en jätte bra dag ((:

själv då?

alicijah

haft en bra dag? :)