WEEK FOURTYNINE



såhär ser min vecka ut än så länge, så om ni förstår kommer jag det gå ganska trögt med bloggandet dem närmaste dagarna, det får ni acceptera helt enkelt. nu ska jag snart gå ner till donken med några av mina söta klasskamrater, puss på er!
26
denisé

svar: Jodå, lite småsjuk men det funkar ;)

Hur är det själv ? :)

Isabella

Du verkar ha en hel del att göra :D

Fillan

Torsdag- vara med sofia andersson<3

LINDAVIOLA!

sv; Ja, det är bra. Själv?

matti

cissi fyller på lördag faktiskt ;)

amanda

svar: tack så mycket:) allt är bra, själv?:)

JULIA

helt okej planerad vecka :D jag har ingen aning vad som händer i mitt liv. haha!

Jajemen, allt bra här. tråkigt med regn bara!

Puss!

matti

Åh så dullidulli du e :')

Amanda

Svar: jag kollade också parlamentet ;) Haft en bra dag? :)

Amanda

Svar: sicken tur ;) jo min har med varit bra, fick sluta tidigare idag pga. inställd lektion så det gillar vi (Y)

Maria

SV: ja alltid kul att så sina besökrekord ;D haha ;D

Jodå det är bara bra idag, alltid skönt med en ledig dag;D haha Sjdå?:)

Amanda

Svar: bloggar på lektionen? :P Har du ngt smeknamn?

Maria

Sv: Skönt :D Ska rediger alite bilder o lägga in på bloggen från igår :D

LINDAVIOLA

sv; Jag försöker plugga. Sjlv+

sofiaocherica-fotoblogg

Fin blogg! :)

miranda

haha du verkar ha en ganska full vecka :)

sv: taack! Detsamma också! :D jo det är bra med mig, lite nervös inför ett kvartssamtal i skolan bara ;P

Hur är det med dig?

Malin

SV: eller hur!^^

hittar du på med då?

Malin

SV: Ah okej ^^

Jag tänkte snart börja med kvällsmaten, är hungrig nu ^^

Malin

SV: Ah okej ^^

Jag tänkte snart börja med kvällsmaten, är hungrig nu ^^

Hanna

Har precis kommit hem, har handlat lite julklappar ;)

Själv ?

jennie♥

grymt fin blogg måste jag säga :)

Hanna

Okej, vad händer imorgon ? :)

coconutkiller is back! NY BLOGG!

hej! nu är coconutkiller tillbaka, fast jag har en ny blogg! allt bra med dej idag? kram

saandraa

ja den är grym! jodå =) sj då?

Pauline

Herregud vilken snygg blogg! Du är verkligen duktig på webbdesign!

Du, jag undrar en sak som bara inte vill funka för mig! Hur får man så att menyn inte bara är en enda lång meny utan istället som flera små "boxar" ?



pussar♥

Inez

Vilken rolig vecka du har framför dig ^^



sv: Tack :D