YESTERDAY







gårdagen var inte lika lyckad som jag hoppades att den skulle bli, eller ja det var roligt folk på festen men dåligt drag, vissa personer hade fått lite för mycket dricka i sig men det var ändå ganska skoj! haha roligast var promenaden hem ,ett riktigt härligt gäng! blir en lugn lördag för min del, har knappt sovit inatt he-he-he. fillaN kom hit vid halv tio imorse helt oväntat och förväntar sig att jag ska vara vaken också? tur för henne att jag var det då, annars hade det varit synd om flickan ;) får se vad som händer idag, någon som vill komma över på lördagsmys? annars blir det plugg för min del ikväll, orka liksom. puss på er
38
Beatrice Jakobsson [foto]

sv. detsamma sötnos :D

Amanda

Svar: detsamma! Synd att festen bara blev halvdan men ni hade ju klätt ut er fint! :D

vickan

Svar: detsamma :D

Beatrice Jakobsson [foto]

sv: vara med min kille du då ? :D

Amanda

sv:tack desamma:D

Amanda

sv: jadå det är toppen :P med dig då?:)

Amanda

sv: haha okej ;P

Beatrice Jakobsson [foto]

sv. fest är det därför du inte mår bra ? :)

Beatrice Jakobsson [foto]

sv: haha, okej :)

tack!

Maja

tack det samma!

kraaam

Amanda

Svar: tackdu (: vad hittar du på?

N A T H A L I E ♥

fina bilder :D



din header är superfin !

vad duktig du är på att fota :)

N A T H A L I E ♥

sv. tack !

allt är jättebra :D

sj ?

emma

sv; hehe tackar, detsamma:) Roliga bilder=)

Amanda

Sv: skojskoj (; jag snackar med vänner och försöker planera kvällen :) Har du ngn favoritfärg?

vickan

Jo då allt är super :D

Ida

Hej :) var med i veckans blogg i min blogg och kopiera endast inlägg och lägg in i din blogg och skriv i kommentars fältet att du vill vara med:D ha det toppen! :D

Hanna♥

Undrar en sak på min blogg :D

MADDE

Sv: tack så mkt :D hoppas att du också får en trevlig halloween :D



kram!

cattis - foto&vardag

sv: Trevlig halloween du med! :D

linda

jätte fin blogg ! :)

vickan

Svar: hur är det med dig då?

Amanda TG ♥

Jorrå med det fattar jag men msnyn va lixom mitt på alltig :o svårt & förklara xD



Glad halloween på dig! /Amanda ♥

linda

sv; tack! allt bra med dig?

kram

linda

sv; vad bra! jorå det är bra här! :) <3

Elin

Ikväll ska jag nog hitta på något kul med kompisar, durå?:)

lina [discosadness.blogg.se]

haha, fina bilder! XD

Amanda TG ♥

hihi ja verkligen :o.. Fina bilder btw ;)

evelina

USCH! hahahah xD

Emma

sv: tack!

vesna.blogg.se

ha en fin kväll =)

kale

taack så mycket älskling :D desamma

Amanda

Sv: mm, blått är alltid fint :D är det ngn färg du absolut inte gillar?

j

hej,

skulle du kunna göra en bloggdesign till mig?:)

hör gärna av dig

kram!:)

Helin ♥

Snygga strumpbyxor. ♥

Maja

japp allt är bra med mig.

hur är det själv? party ikväll?

thilda

va snygga ni va :-D

ida

haha, det var galet den kvällen!

:D