GET YOUR HEAD IN THE GAME



såhäääääääär glad är jag idag! okej .. bilden ser lite retard ut ... men den bjuder jag på! har nämligen basket på gympan idag , och alla som känner mig vet att jag ä-l-s-k-a-r basket ! och att vi är i min gamla hall Bollhuset gör det inte värre, verkar dock bara vara jag som är taggad inför denna gympa lektion men det struntar jag i, kommer bli riktigt skoj att hoppa i basket-skorna igen! just nu har vi svenska, har hållt på och skrivit om heliga birgitta hela förmiddagen... inte så skoj. vid ett blir det gympa till halv tre, skönt att sluta tidigare. ikväll ska jag ut och springa med annelie tror jag, sedan är det idol och andra avenyn på tv också, livet leker!
19
Malin

SV: Aha vad kul! :)

Jag ska storhandla med min sambo när han kommer hem vid 17-tiden. Sen vet jag inte mer, kolla på idol tror jag :)

Lotta

Nu finns du på min blogg lista...

hi hi

an

hahaha va sööt! ;)

Amanda

Svar: OKej :) Mycket läxor? jag måste också plugga, har engelska och att läsa...

emelie♥

åh :) använder du det ofta? =)

Inez

Härlig bild! Allt bra med dig? :D

Ellabolla' [fotoblogg/ mitt liv]

sv; härligt härligt :D !

vesna

jaa :) jotack sjda? =)

Inez

sv: Visst :D

Amanda

Svar: Det låter skönt! Vad gör du idag då?

tack :)

mathilda (:

sv: Tack, söt =D

filippa

sv; det gör jag :)

trorja la till rätt :)

emelie♥

ja det va därför jag tog den där pizzan XD Jag ska också börja sola nu, men inte så ofta typ bara så jag slipper bli så blek ;)

SANNASANNASANNASANNASANNASANNASANNASANNASANNANNASANNASANNA

BEYONCE, HJÄLTINNA FÖR CANCER-SJUK FLICKA!



kolla in videon i mitt senaste inlägg, och se hur berörda ALLA fans blir, när beyonce sjunger "Halo" till den lilla cancer-sjuka flickan! jag lovar att du inte kan hålla in dina tårar!

Mathilda

haha det var bara du som var taggad ^^ malin är inte som alla andra barnen. Fast det är verkligen inte negativt! pusspårej!

Viccy

Kul med basket! ;D

vesna

häärligt :)



en del i kommentaren där var inte lämplig och jag borde lagt mer märke till de :)

lina [discosadness.blogg.se]

hihi, sötis <3



sv: visst är hon! <3

julia

söt! :) jättefn blogg