SAY HELLO TO MR B



bosse är nog den bästa katten man kan ha , ska gå till soffan och gosa med min lilla älskling nu ! :*

24
>.: Julia Borgren :.<

Shit, du är verkligen sjukt duktig!

evve

söt katt :)

Josefine

BÖSSE!<3 :O:O:O:O

lina [discosadness.blogg.se]

AAW, cutiepie!

louise

ok :) jag dricker te för jag e förkyld:(

kram

vesna.blogg.se

gick jätte bra :)

e l i i i n

svar; verkligen! :)<3

e l i i i n

svar; jadå, den har varit helt okej. har bara varit väldigt trött och haft prov. men annars okej =) själv? :*

e l i i i n

svar; nja, sådär. en del saker visste jag inte ens att man skulle plugga på. men det mesta gick bra =]

okej, låter bra det. ja, ellerhur. det har vairt jättekallt! :o

men nu ska jag sova,

godnatt! ♥

Josefine

sv; haha ja såklaRt! då blire PARTYY! ;)

louise

tack:)

malin

åh så söt _

Mathilda

min katt är bäst! :D

Beatrice Jakobsson [foto]

tack fina bilder du med :D!

Gelix

Sv: Tack detsamma! : )

Malin

SV: Godmorgon!

Allt bra med dig idag? ^^

Malin

SV: Vad bra! :D

Med mig är det strålande, händer något kul idag? :)

angelica

åh va kul att ha fest :) är rejält partysugen jag själv haha ;P i helgen vet i fasen vad jag ska göra faktiskt :o

m a l i n

sv: yes, jag mår bra! Själv då? ^^

Malin

SV: Oj vad mycker seriestarter det blev denna veckan! :) Jag ska kolla idol sen vet jag inte om jag ska kolla på efterlyst eller oskyldigt dömd.. kan inte välja :P

lina [discosadness.blogg.se]

sv: hihi okej! tack för svaret :-3 <3

Rebecca

söt katt !:)

Jenny

Nej men vilken söt katt! :)

michelle

härliga bilder:)