AL-A-O #2

Två bilder från igår (usch vilken dålig kvalitet det blir på bloggen) Har många fler bilder jag vill visa upp för er, så ni får allt vara beredda! Just nu inväntar jag min pojkvän som snart är här, sen hoppas jag vi går ut på en promenad, får se hur kvällen slutar :)
34
Ems

sv: okej, vad kul :)

jag är sjuk så jag ska inte göra så mycket :P

händer imorgon då?

aww

fina bilder :DD

matilda

sv asbra med mig! gjort idag? (:

Ems

sv: Tack :)

okej, jo jag ska nog också gå i skolan :P sen kanske de blir spinning på kvällen, men de får vi se ^^

haft en bra dag så här långt?

Michelle

Svar: tack jätte kul att höra :D

Fin blogg du har!

matilda

sv är du sjuk? :(

jag har inte gjort så mkt ..

mini ♥ [ f o t o b l o g g ] -

häftiga bilder! :d

pimpXprincess

Härligt med så mycket färg :)

Josefine

sv; haha meh det är ju dalmatiner hon håller på med ;)

Josefine

sv; HAHA men vafan filmen heter de 101 dalmatinerna, inte de 101 bulldoggarna ;) om man tar bort dalmatinen blir det ju inge disney och det är ju disney tema vi har x)

aww

aww

hoppas dagen varit bra!

Ems

sv: Så bra, jo de har den :)

vad gör du då?

Latte Liten

Jag blir glad av dina fina bilder!

Latte Liten

Har du några kul planer inför helgen?

Netty.

Ska snart sminka mig och platta håret :)

Andréa Haugen

Så fine bilder med masse farger! :)

hanka

åh härligt med ballonger!

Amanda

sv: tackar ;P

Latte Liten

Jo det blir fest här med. Pappa fyller år :)

Amanda

sv: tackar (A)

van

sv: tack detsamma :D

FELICIA

Åh varsågod! Gillar verkligen bilderna :)

Ems

sv: okej :)

jag ska ut med hunden :)

hur mår du idag då?

June

Jättehärliga bilder :)

* Em

Allt bra med dig idag då? :D

Latte Liten

Hoppas din kväll blir mysig :)

IDA

snyggt tema eller vad man säger :d kram

Catja - En personlig modeblogg

Diggar din bloggdesign :) tok läcker!

michelle

svar: Tack så mycket fina du! :)

vennie

jag tycker att bilderna blev as coola ;) & jag ser ingen dålig kvalité !



sv; yupp fast vi sprang 7km med skolan & fick inget för det så jag är lite sur för det ^^ sjdå ?

Aggeoa ♥

Färglatt och fint! :)

Erikka

Riiiiiktigt läckra bilder! Färgerna är enastående.

Ine

Så flotte bilder! Du er flink :) Driver med foto litt jeg og, det er kjempegøy :)