Dagens shopping!

1. H&M - 99 kr | 2. H&M - 49,50 kr | 3. Bikbok - 299 kr | 4. Gina tricot - 199 kr

Köpte även ett par leggins från H&M, men dem orkade jag inte ta kort på. Har haft en helt underbar dag idag! Okej, den kanske inte började så bra, hade nationellt prov i engelska, skriv delen. Var väll inte det roligaste att starta dagen med, men provet gick helt okej i alla fall!  Efter det hade jag håltimma i nästan två timmar, då blev det en mysig fika med några ur klassen. Efter det blev det att gå tillbaka till skolan och ha 3 timmar mattelektion, kanske inte det roligaste heller. När jag slutade vid tre tiden gick jag ner på stan och träffade Widdan & även Perneblad som var med oss en stund. Blev många timmars shopping på stan, det är aldrig fel! Under dagen har jag även träffat tre människor jag saknat så otroligt, dvs Evelina, Ellen & Annelie. Så den här dagen kunde inte slutat bättre! Plus att jag är ledig imorrn, tjohoo! Nej nu ska jag fortsätta kolla på Vampire diaries, puss!
25
Amanda

jodå, jag har haft en bra dag (: själv då?:)

Amanda

sv: vad bra (: händer valborg?:)

Ems

sv: så bra, jo med mig är det bra :)

vad gör du då?

FRIDA

sv: absolut! :)

själv då?

kram!

aww

jodå, sj?:D

Sara - TÄVLING!

Snyggt! :)

Snygg blogg!

Hur är läget?

Du har nu chansen att vinna två par fräna örhängen! Delta i tävlingen du också! :)

Amanda

sv: okej (: det blir en lugn kväll tsm med pojkvännen för jag ska dansa tidigt på lördag och han ska tävla tidigt xD

aww

härligt:D

Amanda

sv: ja, hoppas det iaf ;D

Linda - det handlar om helheten, tävling pågår!

Hej sötan! tack min dag bleev riktigt bra trots stress. hur har din dag varit? kram kram o nattinatti

mathilda

Jodå det är jättebra med mig :D

* Em

Sv; Okej! Nice. Hittat på något kul idag då? :)



Missa inte tävlingen föresten. Sjukt snygga smycken är vinsten! http://emelojs.blogg.se/2010/april/tavling-2.html

marre

Vad tycker du om veckans drink? :)

johanna

Sv: haha tack detsamma! :D har också köpt sån där blommigt linne btw :) (andra)

Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Tusen tack, fina du :) Det värmer!



Hoppas det är toppen med dig!

Anonym

SVAR: okejda. Säg till när du lakt till mig så lägger jag till dig! :D

Ems

sv: okej :P

jag tittar på tv, vad lyssnar du på? :)

Anonym

Hej!

Ett tips!

Vill du sen en nystartad blogg om tv? Besök då http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och påverka vad det ska stå om i bloggen.

Anonym

Hej!

Ett tips! Om du vill se en nystartad blogg om tv så ska du besöka http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och påverka vad som ska stå i bloggen.

FRIDA

sv: härligt att höra! :)

händer idag på valborg?

Sara - TÄVLING!

Svar:

Jo tack, det är bra! :)

Vad händer i kväll? :)

Elin

Nr 1 & 4 var super snygg :D

Amanda

s n y g g t! :)

Anna Emanuelsson

jag gillar det blommiga linnet ;)

B E T T Y - Beroendeframkallande

T-shirten från Bik Bok är såå grymt snygg, :D



Sv: tack!