Snart är det äntligen dags!


Slänger in två av Lady Gagas lite nyare låtar. Kan knappt inte fatta att det endast är 9 DAGAR kvar tills jag ska få se henne live @ Globen, det kommer bli så makalöst otroligt grymt bra! Åhh vad jag längtar! ♥
27
Josefine

åhå längar ICKE till idol........... har inte ens valt låt ännu! :O jag kommer dööö....

Ems

sv: så bra, jo de är väl bra :P

vad gör du då? :P

WILMA / weilas . se

no way är bra! :D gud vad kul att se henne live! häftigt!

Josefine

sv; HAHAH dream on! uhmm... sista utvägen i så fall xd haha såklart jag tar med mig! ska ju ha mina till festen såa't :D

WILMA / weilas.se

SV; joo :D

Emelie

coolt och roligt:)

Ems

sv: okej :) vad lyssnar du på?

jag tittar på tv :P

Ems

sv: okej :) aldrig hört ^^ är hon bra?

jag tittar på DC ^^

» FOTORUM

sv. tacktack :)

kram

Ems

sv: okej ;D

händer imorgon?

e

hejsan

allt bra med dig idag?:D

maria

hej! allt bra idag? :) ps. titta gärna in i min blogg, nyss startat en tävling om du känner för att delta :)

oriez

-härligt!jodå!:D

haft en bra dag?

Kajsa . Mode-Musik-Foto

Gud vad coolt att se henne live ! ;)

Catja - En personlig modeblogg

tack så mycket :D gör du bloggdesigner? :)

Amanda

åh, avis man blir ;)

Ems

sv: okej, det låter inte så kul de där med skolan :P men shoppingen låter kul ;)

har du bestämt något som du ska köpa?

jag ska nog slappa

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE





Hej hej! Jag har nu en fototävling på min blogg där ni kan vinna fina priser samt en FET länkning på bloggen:)



Gå in här för att komma till tävlingen: http://vadfanskajagheta.se/2010/april/fototavling.html#comment



Vore superkul om du skulle vara med :) IMORGON ÄR SISTA TÄVLINGSDAGEN SÅ PASSA PÅ (: Så skicka in ditt bidrag innan kl 21.00 :)

mathilda

Heejsan allt bra med dig idag? :)

* Em

Sv; Godmorgon! :) Hade du en bra kväll igår?

Nathalie

tack:) åh jag vill med se lady gaga! men det fanns bara sittplatser och man vill ju ha ståplats på en sån konsert;)

Amanda

SVAR: tack så mycket, du får JÄTTEJÄTTEgärna följa min blogg på bloglovin! :D

Ems

sv: okej :)

hur mår du idag då?

aww

samma här :)

Latte Liten

jag hade också velat gå!

elliz och elviz-oriez

-härligt! jadå!;D

gör du?

CAROLINA FAGERKULL PHOTOGRAPHY

Jag ska också se henne! Tagga tagga tagga!:D



Kram på dig.