E.T. AND HUMMINGBIRD HEARTBEAT



Två GRYMMA låtar från Katy Perry's nya album "Teenage Dream", tycker det är kul att hon äntligen släppt ny skiva igen! För er som vill höra resten av låtarna på skivan så hittar ni den HÄR. Hon blir bara bättre och bättre tycker jag!
84
nicole

sv: sitter i min systers lägenhet just nu:)



haft en fin dag?

/Shoppaholly

J U S T S I N G I T ♥

Jaa :D sj ?

DIANABIEBER

sv: jodå, själv då?:)

Tvillingbloggen

bra =)

Belloo,

super!!! Haft det bra?

p i i n k p i i e r c i n g ♥

Hon är as snygg!



svar: ja, det har jag haft, har du?:D

A D E L I N A

sv: ja, jag har haft en toppen bra helg :D dudå?

Belloo,

Jadå det är super! ;)

moa freakin' carlberg ♥

ja den har varit super (: sj?

p i i n k p i i e r c i n g ♥

svar: najs, har du gjort i helgen då?:D

frida

sv: ja, min helg har varit helt grym:) din då?

julia

hennes nya skiva är braaaa:D

J U S T S I N G I T ♥

bra :)

elin melander

Tävling på min blogg, om ett par jätte söta örhängen från juveliasmycken!



direktlänk till inlägget http://klaeli.blogg.se/2010/august/tavling-orhangen-fran-juveliasmycken.html



delta gärna & du har till den 9 september på dig att anmäla dig!

E M M A

sv: Så bra, är förkyld :P

vad gör du? :)

Beatrice

Hej! Var gärna med och delta i min tävling om att vinna en egendesignad och personlig almanacka i valfri storlek, färg, mönster - och ja, du bestämmer utseendet själv!

DIANABIEBER

sv: okej ja! najs :) vad händer imon?

nathalie

bra låtar :)

Netty♥

sv' jag har haft en toppen helg. du då? :)

josefine

Rätt svar från gissa kändisen finns nu i bloggen. Tack för din gissning! :)



Allt bra med dig en regnig söndag som denna? :)

Virginia

Katy Perry♥



Sv: tack det samma du! :D Allt bra?

A D E L I N A

sv: härligt att höra :D följa varandra via bloglovin? :)

josefin gard

jaaa den har väll vart bra :)

Erica♥

vad bra :d

jodå,det är helt okej med mig.v

vad gör du för något då?:D

kram

Malin

Vill du veta hur du kan få gratis presentkort på bland annat Nelly.se och H&M? Kika in min blogg. :)

http://sandstroom.blogg.se/2010/august/gratisklader.html#comment

Melina

hon är bra!:)

amandaastrid

SV: Toppen att allt är super med dig! Jag mår fintfint! :) händer i veckan? :)

Vannichi

SV; Ja jag har haft en bra helg , sj :)?



/ Kram sötis!

fanny

diggar musiken :)

emelie

Hej!

Hur är det med dig?:)

H A N N A

sv: tack så mkt! :) VAD GLAD JAG BLIR.

Linnea- Ungmamma & Ryttare

Åh tusentack! :D

josephine

japp :) själv?

paulina♥

så lite så :)

crapthat

fin blogg ^^

angelica

sv: tack så mycket!

Rebecca

sv: ja :) har du ?

lovisa

sv: ja jag har haft en bra helg:) dudÅ?

lisa(smilinggirls)

sv: okej, jag har ett 18-200mm f3.5, ville ha ett allround-objektiv, har även en 5i1 reflexskärm och nu i veckan ska jag få en fjärrutlösar! Nästa på önskelistan är ett 50mm med stor bländare och ett statv, men är osäker på vilken höjd jag ska ha "/

Bybelle.se - mode och fotoblogg.

skitfin den nya bloggdesignen var !:D me likie ;) <3

jennie

SV: jadå min helg har vert helt awesome, och din? :)

frida

sv: vad bra:)

Netty♥

sv' okej så bra :)

A D E L I N A

sv: nu har jag lagt till dig :) säg till när du har lagt till mig :D

Linn

sv: Tack detsamma :)

A D E L I N A

sv: toppen :) vad ska du göra imorn då?

DIANABIEBER

sv: haha okej, samma här:)

A D E L I N A

sv: okej! För mig blir det skola och träning :)

josefine

sv: skönt med powerwalk :)

jag har precis duschat efter träningen :D

sanna :3

Jag gillar inte kate perry så mkt x) tkr hennes röst är störande :'O

josephine

toppen:)

elle

den har varit bäst! själv? :D

jennie

SV: ajjamen, de är härligt att höra :D

några planer till denna nya veckan då? :D

Elsa - Fotoblogg

sv: åhhh den är skitfin :DDD önskar jag kunde göra lika snygga <3

moa

varsegod, har du gjort den själv ? :)

Ida

Vad heter killen du har på bild, på din header? Tycker jag känner igen honom.. ;)

SV: Ingen fara, pussar! :)

Ida

Vad heter killen du har på bild, på din header? Tycker jag känner igen honom.. ;)

SV: Ingen fara, pussar! :)

Mattias

Inte min smak men hon e la ganska bra ändå:)

SV: Nästan rätt fyller 22:)

MOA

Ja hon är bra :)



Sv: jo självklart :) kram

E M M A

sv: hehe okeej, tvn som gäller :P

haft en bra söndag? :)

Therese

Fin blogg:D

ASIAT

vad har du gjort idag då? :)

- ASIAT

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Åh :D har du boxrarna? nej har sett alla förutom halva säsong 6 (som visas på tv nu) och inte sjuan nånting så har lite till att se fram emot!

emelie

det är mycket bra här :)

ELIN

svar;det har jag haft :) dudå?

nicole

sv: fint här med :)



vad har du för dig idag?

/Shoppahollly

lovisa

sv: så bra:) händer idag dÅ?

Therese

Tack! Allt bra?:)

amandaastrid

Sv. Okej, det är typ samma här, jag tar det som det kommer. Men hoppas att det blir något kul som kommer att hända i veckan!! ;)

p i i n k p i i e r c i n g ♥

svar: samma här, allt bra idag?:D

Maria - fashionstars ☆

bra låtar :)

Therese

Mm,bara toppen!

lovisa

sv: jaha vilken linje?:)

jadu inte mkt alls!

Adara - teckningar, foton, drömmar

Varsågod! :)

Hihi tack! :D



hon är asbra!!

p i i n k p i i e r c i n g ♥

svar: samma här, haft en bra helg?:D

MYMiC

Ååååh quinnan är så bra! och söt :o

MADDES

Det har varit en helt okej helg trots att jag inte mår helt okej. hur har din helg varit?

p i i n k p i i e r c i n g ♥

svar: min med, har du gjort i helgen då?:)

elle

vad bra! vad har du hittat på då? :D

jennie

SV: jaha okej hoppas du får en mega bra vecka! :D

näe inte mycket alls, skolan, plugga och träna sen vet jag inte (:

Linda

Hon är så himla bra:)

ciiz

första låten gillades :D

jennifer

bra låtar! :)

Camilla

Du vill inte läsa mitt senaste inlägg... Haha, nej men vi tycker bara lite olika! (: