VINNAREN VECKA 34 ÄR...

Bidrag nummer 2, Ida - http://idajosefins.blogg.se/ ! Grattis, du vinner en plats i min meny i två hela veckor! Notera att det ej blir någon veckans blogg tävling nästa vecka, då jag är i Tunisien. Men glöm inte att vara nästa gång tävlingen startar igen!
57
lovisa

sv: jaha okej:) vad vill du bli?

lovisa

sv: jaha vad kul:) hur länge har du fotat?

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv: jo den var grymt snygg :D!

sandra

allt bra idag?? :)

ebba

vad gör du?:)

Felicia (fotoblogg)

Allt bra idag? :D

cissi s

sv: Ja min helg var skitbra! Hur var din då? :)

sofie

allt bra ? :)

ebba

sv; typ samma :) haft en bra dag annars?:)

cissi s

sv: okej okej härligt att höra! Vad gjorde du i helgen då? :)

Felicia (fotoblogg)

sv: Jo det är fint med mig :)

vart laddade du upp din bakgrundsbild till bloggen så att den blev så stor? ;)

ebba

sv, jodå;) samma här:)!

Elsa - Fotoblogg

sv: varsågod :) allt bra idag? <3

Elsa - Fotoblogg

sv: härligt att höra ;) toppen med mig <3 vad gör du?

Elsa - Fotoblogg

sv: åh vad kul ;D hur går det? jag är bara inne på facebook :)

Soffi

SV: Visst är han! :)

IDAJOSEFINS

Åh, vad kul att jag vann! tack så jättemycket:D

Felicia (fotoblogg)

sv: okej, tack tack :D

vad händer ikväll då? :)

Felicia (fotoblogg)

sv: Okej ;)

det blir att titta på fångarna på fortet för mig :D

sandra

sv: jodå de är toppen :) gör du då??

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Vad roligt för hon som vann, grattis till henne!



Jo det vet jag :) och på vardagarna är det säsong 6 som det visar, som jag antingen ser på om jag är hemma eller spelar in på boxern och kollar när jag har tid!

sandra

sv: hehe okej :) jag fixar lite med några bilder :)

sofie

jodå :)

vad gör du ?

sofie

nä jag har jätte tråkigt :o

cissi s

sv: okej härligt! :) På fredagen var jag bara hemma och tog det lugnt, på lördagen var jag med Marthin och myste på, och på söndagen tränade jag. :)

E M M A

sv: Så bra, jo gårdagen var bra :P

vad gör du? :)

moa

grattis till henne ! :)

sv; :))

jennifer (y)

Hej, glöm inte att jag avslöjar vilka vinnarna i länk-tävlingen ikväll! ;D

Anna Emanuelsson

grattis till henne :)



sv; det är bra här med;)

Isabella Luther

Frågestund på bloggen! Ställ en fråga :)?

sandraaa

svar: tack så jättemycket! :D

du har också väldigt fin blogg :)

men tycker du min blogg är intressant? :p

ruchira

Sv; tack så hemskt mycket!

Isabella Luther

Svar: tack så jätte mycket :)

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv: tack, det har du med malin :Dhur får man så där grått bakom kommenatern ? :D

Anonym

tack och återigen tack detsamma! :D

Julia

svar: tack så mycket! Din med:D



följa varandra via bloglovin'? (a)

Siri

sv; Åh, tack så mycket :) <3

jjulia

Sv; tack så mycket, din blogg är också väldigt fin ;)

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv: okej, råkade ta bort mitt :/

ebbaho

Åh, tack söta du!

Och detsamma!

Julia

svar: va bra:D

Nu är du tillagd!



kram

t h a i p i n n e n ♥

sv; skönt att höra, nej jag är sjuk :(

Julia

svar: okej:)



pussochkram

julia

söt blogg!

ebbaho

Okej!

Säg till då du lagt till mig, så lägger jag till dig?:)

p i i n k p i i e r c i n g ♥

svar: har spenderat helgen med min pojkvän:D

ebbaho

Har lagt till dig nu också:)

emilia

tack :D fast din är ju en aning finare hörredu!

Anonym

tackar!

johanna

SV: Tack så mycket, Malin :)

Blir alltid lika glad för dina kommentarer!

KRAM

Jag fotar

Vilken fin blogg du har! Gillar den verkligen =)

towe

sv: okej :d ska typ ha tipsinläggen och så? (:

TNORDQVIST - FOTO

sv: okej :d ska typ ha tipsinläggen och så? (:

ebbaho

Japp:)

hermy

veckans blogg på min blogg

anmäl dig NU:)

Jag fotar

Sv: Tack så mycket!

Gjort idag då`?

Amanda

tjugo i elva men jag ska och dra åt mina tänder så jag är på tandregleringen inne i stan :( <3333333333