ÅRSRESUME 2010


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Övningskört, röjt på krogen , varit i Afrika

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga löften förutom att försöka må bättre, och tack vare mina fina människor gör jag det nu ♥

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, men vet några som jag känner som är gravida just nu!

4. Dog någon som stod dig nära?
Som tur är nej.

5. Vilka länder besökte du?
Tunisien 5-13 September, vill tillbaka dit!

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Mina vänner, har inte träffat dem lite mycket som förut, beror mest på min pojkvän och min flytt.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
- 1 Februari (flyttade till urskogen då) - 7 Maj LADY GAGA @ Globen med Anton & Cesar ♥ - 30 Juni dagen efter jag fyllde 18 så första krogenrundan, epic! - 17 Juli KENT @ Parken Zoo med Nylander ♥ - 26 Juli min pojkvän tog körkort, då var jag en mycket stolt flickvän! Sen har det hänt så mycket andra roliga saker också, å-festen med Ellen glömmer jag ALDRIG!

8. Vad var din största framgång 2010?
Min blogg har det gått ganska bra för, även på fotofronten. Men den största framgången är nog att jag lyckats hålla min pojkvän fast hos mig!

9. Största misstaget?
Varit ledsen för allt för många skitsaker, inte hunnit träffa mina vänner så mycket (dock är det inte bara mitt fel)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har knappt varit sjuk, men det var FÖRJÄVLIGT rent utsagt när jag fick världens reaktion av pollen..

11. Bästa köpet?
Mitt objektiv 50 mm 1,8 (fast det fick jag i present) och min nuvarande mobil Xperia X8!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
KLÄDER KLÄDER KLÄDER!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina nära och kära, sen när jag fick MVG på ett matteprov, ja då kom glädjetårarna fram!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Wakey!Wakey! - Dance so good
Paramore - The only exception
Eminem ft Rihanna - Love the way you lie
Kent - Skisser för sommaren
Lady Gaga - Teeth

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Helt klart gladare!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tro mer på mig själv, att jag faktiskt är bra på saker.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Känna tvekan och ångest. Plus att inte lägga pengar på så mycket skitsaker.

18. Hur tillbringade du julen?
Var hemma med familjen + pojkvännen.

19. Blev du kär i år?
Nej, jag blev kär hösten 2009 och är det fortfarande ♥

20. Hur många one night stands?
Inga alls.

21. Favoritprogram på TV?
One Tree Hill, Family Guy , Cougar Town , Desperate Housewives , Vampire Diaries och mycket mer!

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hat är onödigt ,därför lägger jag inte ner energi på det.

23. Största musikaliska upptäckten?
Wakey!Wakey! helt klart.

24. Årets bästa film?
H
ar sett så många bra filmer iår, men bland annat Eclipse, I rymden finns inga känslor och Dumma mig!

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Gjorde inget speciellt åkte och bada med pojkvännen, det firades dagen efter med krogen!


26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Vara mer med mina fina vänner.

27. Vad fick dig att må bra?
Min pojkvän ,fotograferandet och mina vänner.

28. Vem saknade du?
Folk som jag umgicks mycket mer med förut, bland annat Annelie och Eve.

29. De bästa nya människorna du träffade?
Har inte träffat så många nya i år, förutom min pojkväns kompisar och dem jag haft praktik med.


2010 har varit ett helt okej år, nu hoppas jag att 2011 blir så mycket roligare och bättre. Tar studenten om ett halvår, helt galet! Tiden går verkligen fort nu. Ska även försöka ta det där jäkla körkortet innan jag fyller 19, det är mitt största mål för året och jag ska klara det! Gott nytt år på er, hoppas ni får ett bra år och att alla era önskningar slår in!
69
KNORKAN

GOTT NYTT ÅR ♥

Amanda

Gott nytt år :)

Katja

sv; varsegod :)

härligt att höra!

jodå det är bara bra här också :)

Theresé

sv: Okej ;p jo det ska väl jag med men vet inte riktigt hur än xD

Amanda

sv: tack desamma :)

♫♪ Sandra T

desamma (:

julia lindström

tack desamma :D:D

josefine

GOTT NYTT ÅR! :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: GOTT NYTT ÅR :D<3

Sevil

detsamma! :D

ronja

sv: desamma :)

fin header!

Sasha

Verkar som du haft ett bra 2010 :) Hoppas 2011 blir ännu bättre :D

Önskar dig ett riktigt gott nytt år :)

L I K E S O F I E [foto]

- Tack detsamma :D

Donika

Hejsan :)

Jätte fin blogg & jätte fina bilder du tar :)

Kraaam!!

agnesa

SV; jaha okej :) nej jag gör inget speciellt.

amanda

sv: tack detsamma ! :D

Sanna

- Gott nytt år!:)

nicole

tack desamma! vad ska du göra på nyår då? :)

Fashionpoppet

Oj, vilka fina bilder ! Hoppas att du oxå får ett gott nytt år:)

Johanna

Gott nytt år till dig med :)

Emma

sv: Detsamma fina du :)<3

amanda

sv: varsegod :D



ja hoppas du också får det ! <<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack hoppas du med får det :D!

LINDAVIOLA!

sv; Tack, detsamma!

Theresé

sv: Gott nytt år :D

nicole

sv; låter ju super mysigt! :) ska fira 12 slaget med familjen sen ska jag bjuda hem vänner efteråt :)

sharon

Gott nytt år! Vad ska du göra idag? :)

Fredrika

SV: tack & detsamma!

snygg header :D

melissa'

tack, dsm!



har du photoshop, ?

Emma

sv: Tack så mycket, du också ;)<3

Julia

fin blogg :-D

videoGirl

Sv: Tack desamma! Hur firar du nyåret då? =)

pauli♥

låter som ett bra år, hoppas 2011 blir minst lika bra !

kram

hanna

god nytt år !:D

Sara - Only me

sv tack dsm snygging<3

va göruu?

melissa'

aha, okej! för att jag hade också velat ha en sådan bubbla i headern, :)

melissa'

fast den har du väll gjort i photoshop, ? :)

Towe [towe.webblogg.se]

SV: Tack! :D gott nytt år själv!

melissa'

gör du gratis headers, ?

Julia

Sv: Tack! Hur mår du idag? :-)

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Låter som att ditt år har varit bra? :)



TACK så mycket Malin, kan lova att jag är super glad!

hanna

hoppas du får det kul !:)

Madeleine

Detsamma! :D

vad har du för planer för kvällen då? :D

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Detsamma - GOTT NYTT ÅR :)

Frida

Gott Nytt År!



kram♥

Debbie Doo

Sv: sover över hos en kompis så det blir att fira nyår med henne :D ngra nyårslöften för i år då?? ;)

amanda ♥

Tack detsamma :*!

vilma hill

skit fin blogg, och du var också fin!

gott nytt år ! ♥

liza

SVAR: DESAMMA!! :D

LINDAVIOLA!

sv; Tack, detsamma!

julia lindström

desamma! :):)

Sara - Only me

sv bloggen<3

Julia

Sv: Jo jag mår bara bra :-)

gott nytt år!

Elsa Burholt - Foto och modeblogg

desamma! :D

Debbie Doo

Sv: inte riktigt säker :P men ska försöka skaffa en pojkvän o typ börja träna o så :)

emilia

sv. detsamma! :D

Joanne.A.Holne

SV: Varsågod :)



Gott nytt år!

Cajsa

gott nytt år på dig med! :D

händer i kväll då? mys eller fest?

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Det låter ju super bra :) ja hihi!

Hoppas att du får en super bra kväll nu :D

FotografOliviaOlsson

Gott nytt år!

Sanna

- Tack!:)

Cajsa

mys med familjen bara.

Bybelle.se - mode och fotoblogg.

gott nytt år på dig med!

Erika

sv: Detsamma :D

MrOskar

Svar: åå tack detsamma :D

Fotograf Malin Westman

Tja tja, hoppas du hade en rolig nyårsafton :)

Gott nytt år!

Linn-Lay

åhh vilken fin bild :D

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Vad kul att läsa!! :D

Elin › en personlig fotoblogg

Älskar låten Dance So Good :D