AND THE WINNER IS.....


det var en jämn tävling ända till slutet, men nu återstår det bara att säga grattis till http://aci.blogg.se som vann min fototävling! priset är en hedrande plats i menyn, något jag vet många vill ha ;) stort grattis!
25
Caroline

IHH! Tack så mycket! :D

Nathalie(:

Sv; okej, blir nog att hjälpa till på sportlovsskyttet anars vet jag inte vad som händer redigt :)

Amanda

hahaha men söker man på google så finns "ett sele" men inte "en sele", fast när jag klickade in på "ett sele" så vare visst för att det var en massa dampbarn som du som undrade hur "en sele" kunde blir "ett sele" ;) men jag tycker fortfarande att ett sele låter bättre så jag tänker inte ändra det :D

beatrice

sv: okej :) tack!



jättefin bild :) grattis till hon som vann!

AB PW

tack ! (:

jo allt är bara bra med mig ! hur är det sj då ?<3

tycjjjan

SV; Tack detsamma :))

Jahdå allt bra här,själv då?

Julia

tack så mycket!!

Jo de e bara bra sjdå? kramiz

Erica

jodå,det är helt okej!:)

själv?

fin bild :D

kram

tycjjjan

SV; ;) Toppen här med C:

Erica

Vad bra!:)

just nu så svarar jag på komentarer och lyssnar på musik :p vad gör du då?

Btw; ska vi lägga till varandra på bloglovin?:D

kram

emme

sv; tackar och bockar :)

Jo allt är nog bara bra :) sj då?

Kajsa

Joo, det är helt okej! :D



Dudå? :)

AB PW

jag sitter och ser på tv (: sj då <3

AB PW

jag kollade med på family guy! nu är det simpsons

Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

sv; jo tack!:) med dig då?

tilda-[foto och design]

sv: tack:)

maria

jodå, allt är bara bra :) med dig då? ^^

Maria

sv: jaa det är bara bra, sj? :)

Beatrice Jakobsson [foto]

sv. jo dte är bra själv ? ;)

fin bild <3

Julia

JAg gör ingenting =)

vad gör du?

emme

sv; Jag har städdag kombinerat med att barnvakta Lillasyster. Men nu har hon rymmt iväg, så ska väl se på tv eller något :) dudå?

patricia

sv: härligt! :)

jag gör inte så mycket, kom precis hem från en vän. dudå?

matilda

sv; jo det är bra här, :)♥

Ness

tack dsm, jo med mig äre kanon sjd :D?

jennifer

sv; jodå, det är bra (Y) själv? =)