BLACK N' WHITE



She lives in a fairy tale somewhere too far for us to find
Forgotten the taste and smell of the world that she's left behind
It's all about the exposure the lens I told her
The angles were all wrong now she's ripping wings off of butterflies
30
Ness

men så bra då :D sitter o lyssnar på musik dud :D?

Juliaa

Jo då helt okej, sj då?

kram

ju

Inte mkt saknar min älskling dudå?

kramiz

Josefine

ååååh paramore<3

Ness

najs ;) jo den har varit kanon din dag :D?

v e v v e

söt :)

jennifer

sv; härligt (Y) nej inte så mycket, sitter och messar medans jag väntar på att en film ska bli nerladdad. haha. själv? =P

emme

sv: okej, något bra att se? Glee ? Fast det var ju redan :P

Maria

sv: gött o höra :D jag ska snart sova, sj?

Adara - teckningar, foton, drömmar

varsågod! :) så lite så!

Adara - teckningar, foton, drömmar

varsågod! :) så lite så.



diggar svartvita bilder! ^^

patricia

sv: åh, låter inte helt fel :D

visst är den ;)

Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

fin!:)



sv; jag håller på att fixa mig, självdå? (:

Emmy

Fina bilder =)

evelina hansson

Jodå, allt är bra! hur är det själv?:)

Anonym

tja! allt bra med dig? :)

FILIPPEZ

Gud va snygga bilder :)

Anonym

sv, bara fint. :) vi kan följa varandra med bloglovin om du vill ? :) sen tänkte jag kolla om du vill göra en hader till mig. din var snygg så jag tänkte att du är duktig på det där. :) hjälper du mig så får du en länk på min blogg :)

Juliaa

haha okej =)

FIn bild!

Ness

vad ska du hitta på för skojj ikväll då:D?

placebohoe

Joorå bra :) sj? kram

Lesly

Jaha ok, det var ju synd. Men det var väldigt fina bilder och där fick du min åsikt på den bilden jag gillade mest :) Hade så bra!

v e v v e

vad har du gjort idag? =D

Josefine

sv; HAHAHHAHAHAH mrs. smurto is in town ;)

evelina hansson

Jag har nyss kommit hem och sånt, själv? :D

Lina

Sv: Fint, jo det är bra :)

Maria

sv: okej :) allt bra idag?

FELICIA

Gud så söt alltså!

sava

söt ! :)



vad ska du göra idag då? :)

anni

Fina bilder