ALL BECAUSE OF YOU



har firat jul hos min farmor med pappas släkt idag, är inte ovanligt att vi firar det i januari för släkten är så himla stor på pappas sida (han har sex syskon) men det var kul att träffa alla igen! kvällen blir väldigt händelselös för min del, har ont i huvet så jag orkar inte göra något, så det blir städning, plugg & tv för min del. får sova ensam också utan min älski för typ första gången den här veckan, det gillar jag verkligen inte....
22
Aliice ( Mrs Pattinson )

Supercool header.

Jennie

sv; okej ;) jag svarar på lite kommentarer !

händer imorgon då? :D

Mai

tack så mycket, din med! :D

moa

sv: tack detsamma! :)

fina bilder du tar!

Emma

fin bild och snygg design :)

moa

sv: hur länge har du fotograferat? :)

jag ska också börja på en medialinje nu efter 9:an! :) ^^

Jennie

sv; inte så mycket , bara ta det lugnt ;)

malin :)

sv: tackk :)

du tar alltid fina bilder då! =)

malin :)

sv: var så lite så! :D

malin :)

men du, ja undrar om du skulle vilja göra om min design o hela skiten? :)

fast bara om du kan o har tid o så :)

malin :)

sv: okej :/

Malin

SV: Usch då, hoppas huvudvärken gått över? :)

Med mig är det prima ^^

moa

sv: okej ^^ de verkar väldigt kul =)

Malin

SV: Du får slappa lite och ta en tablett kanske? :)

Anna | Heeneley

åh vad fin bild :)

Julia

Jättefin blogg :)

Hur har din dag varit? :)

Madde

Hej!



Ser att du också är ifrån Eskilstuna,kul :) Fin bild här ovan!



Kram /M

Aliice ( Mrs Pattinson )

Tack så jättemycket! :)

e l i i i n

svar; thank you! :]

Julia

svar; Den har varit bra :)

STEFFE

sv: AMEHN DURÅ SNYGGO!<3<3

Placebohoe

Fint :) kram