MARCHIN ON



fin fin söndag ,har hunnit med att vara ute i snön med hundarna & annelie, käkat glasstårta och spelat massa tvspel, dock håller jag på och blir sjuk, sämst ju :( nu väntar jag på att sebbe ska komma hit, mys söndag!
24
aWERT

HAHAHA vi suger på mario iaf idag =( <3

Elsa - Fotoblogg

sv: hihi tack :) <3 hur är de med dig då?

Elsa - Fotoblogg

sv: de va inte så bra ju :( jo med mig är det toppen <3 va gör du då?

Towe

SV: Tack, desamma! :) du får gärna följa den via bloglovin ;)

sanita

jo allt är bra :) hur e de sj ?:)

sanita

just nu lyssnar jag bara på musik x) sj då :)

Towe

SV: Aa, visst :) lägger till dig nu.

jennifer

nu har ja lagt till dig :)

sanita

aha aauw vad kul ! :D haha

Towe

SV: Okej :D

Krycklina - mitt liv på krycka!

SV; Tack :D haha okej, va kul :D

elle

jättefin blogg! :D

kram

elle

taack! :D

jo allt e super, själv? :)

elle

åh , jobbigt :/

krya på dej!

Amanda

sv: tack så mycket (:

maria kraft

tack och detsamma! urcool design :D avundas alla som kan med kodmallen&stilmallen sådär bra :)

Elsa - Fotoblogg

sv: spotify <3 :)

Sanna

Hej fin blog klika gärna in dig på min

Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Visst är hon :D Hoppas allt är bra med dig :) Kram!

FELICIA

Attans då :( hoppas att du inte blir så sjuk då!

Jodå det är bara bra här :D

Placebohoe

Joorå bara bra :) sj?

Malin

SV: Jag får verkligen hoppas att du inte har huvudvärk innu? :P

sannaa

är praktiken slut för er med nu? :)

Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

Fina bilder :)

Kram