MARATON IKVÄLL!

Har sprungit runt i Malmköping halva dagen, på den kända Malma marken. Så SJUKT mycket folk överallt, trodde aldrig så mycket folk kunde hitta dit,hehe. Men fick iallafall med mig goda marknadschips hem, mm! Ikväll är det dags för maraton av en av världens bästa serier, nämligen Family guy. Finns inget man inte kan gilla med den serien! Efter det ska jag försöka hinna se The last song (ni vet den nya filmen med Miley Cyrus) hoppas den är lika bra som alla säger att den ska vara!
46
Lisa (:

tack så mkt ,detsamma

temen

tack så mycket sötnos :)

Linn

Nämen tack så mycket!

du har med en fin blogg!

allt bra med dig?

Kram

Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

> Tack vad glad jag blir=)

KITTYLAND [MODEBLOGG FRÅN MALMÖ]

> Tack så mycket ! :D Din blogg är också väldigt fin :]

SIEL

men oj, tack vad söt du är. dock så är din himmla mycke finare :D

Jessica

tack så mycket:) hur ere med dig ?:)

SIEL

allt är bra med mig, med dig? :D

KITTYLAND [MODEBLOGG FRÅN MALMÖ]

- aadå, sj ?

Towe (towe.webblogg.se)

sv: tack malin! :)

Julibarn

sv: tack så mycket :D din är också fin!

sofia

Sv: Tack desamma! :)

Åhh, hade varit så kul att gått på malma marken! (Vi vände för det var så lång bilkö :P)

KITTYLAND [MODEBLOGG FRÅN MALMÖ]

- härligt! Ska se Family Guy ;)

sofia

Sv: okej, ska nog försöka åka dit i morgon om jag ha tid! :)

Amanda FOTO

Tack så jättemycket! =) Och detsamma, jättesnygg header. Btw håller jag med om family guy, sjukt kul :)

Anonym

sv: tack så mke<3, detsamma. Göru?

wilma

sv: tack detsamma<3. Göru?

Julibarn

sv: tack, följ gärna bloggen med bloglovin! :)

wilma

sv: svarar på kommentarer, allt bra idag?

I D A :)

sv. hihi tack så mycket ;D allt bra?

Anonym

tackar., detsamma :)

A:L

Tack så mkt <3

Denice

sv: okej vad bra, jo det är bara bra med mig också ! :)

becca

dom är ju bara för roliga :)

EMMATRETTON.

Tack du , jag blir verkligen glad.



vad händer idag då? :D

camilla

tackså mycket ! :D



haha :)

victoria

jag har vart med kompisar :)

josefine

tack :D

EMMATRETTON.

Okej..jag ska vara med en kompis..



haft en bra dag idag då? :D

Julibarn

sv: javisst :D lägger till dej nu..

EMMATRETTON.

Min dag har varit toppen ! :D

SIEL

härligt att höra :D

louise

sv: har lagt till dej nu `=D

wilma

sv: jaadå det är bra

I D A :)

sv. jo de är bra med mig. Saknar bara mina kommentarer. Vill ha något att svara på (:

louise

sv: okej!:D

FashionTrio - Felicia

sv: Okej! :) min dag har varit super! hur mår du?

fotografering av isabell petersson

ååh! tack detsamma tjejen !! <3

A.C

hej:)



har dagen gått bra hittils då? Händer ngt kul ikv?:D

dt blir utgång för min del:)



ha en njas kväll:D

Samira

sv: aaw va snällt! :D tack desamma!

MrOskar

Jag kollade en stund på maratonet :P Idag ska jag på Malmamarknaden :)

dance it blue

Åh Family Guy är så kul, garvar verkligen!

elinpelin

damn, jag missade maratonet. Gud va fail D:

agnes

åh älskar family guy! så himla roligt! ha en bra dag!

STEFFE

Missade det ju! sadface <///3

S A N N A S . R U M

Jag ääälskar också det :D hihi.