MIN BROR HAR BÖRJAT BLOGGA!

Ja, ni läste rätt! Vet inte vad som flugit i honom riktigt, jag fick i alla fall den stora äran att designa den så jag slängde ihop en rörig design på ca 20 min, det duger åt honom ;) klicka HÄR för att komma tills hans blogg! (headern ser inte ut som den här bilden, den ser bättre ut på hans blogg) Jag tycker det är kul att han börjat blogga, då har vi mer att prata om vid matbordet ;)
59
Julia

Sv: Hihi tack :D

chaiimphoemphon

sv: naw tack ! :)

Malin

sv: tack & dsm :)

allt bra med dig?

Linh

svar: tack så mycket :) det är din med! allt bra?<3

P A T R I C I A ( 2 tävlingar pågår!)

deltag gärna i min tävling som är ny i bloggen! läs mer här:

http://patriciajacobs.blogg.se/2010/july/vinn-en-snygg-klocka.html#comment

Emelie

tack så jätte mkt :D

l

tack så mycket!

du har också en fin blogg :D

sofia

tack så mycket, du med :D

SARASTiLLE

tack detsamma gullet!

Nathalie

men åh tack:D vad snäll du är^^

nelly

sv: ja :) nu har jag lagt till dig! :D KRAMAR

PJOHANNAS

Fin blogg :)

Irmus

Tycker det är najs med killar som bloggar! ^_^

Sv: Tack så mycket!



Om du känner för det, rösta gärna på mig(nummer 1) som veckans blogg hos liborius, det betyder mycket!

http://liborius.blogg.se/2010/july/finalisterna-till-veckansblogg-2.html#comment

Mli

tack :) vad gör du?

k

Låter trevligt att din bror börjat blogga! :D ska kika in den :)



ha en trevlig kväll

J U S T S I N G I T ♥

sv: åh tack du med!:)<3

allt bra ?

Linda - ndaiL

tack!

Josefine Andersson

åh tack o detsamma värkligen :D!

Malin

sv: nice, allt är bra här med :)

vad gör du?

J U S T S I N G I T ♥

sv. de är toppen :D

Anonym

sv: gör så du :)

jag ser på tv & lyssnar på musik ^^

Malin

sv: gör så du :)

jag ser på tv & lyssnar på musik ^^

Anonym

sv: jadå jätteskönt :D

antonia

taack ska du ha :)

Towe (towe.webblogg.se)

sv: åh, tack så mkt! :D

Linh

sv: här är det toppen! vad har du gjort idag då?<3

angelica

sv åh tack så mycket! :)

angelica

kul! :)

Irmus

Sv: Tack så mycket!

bella ♥

sv: okej :)

köpte du något på marknaden då ? :)

Mli

okej :) men då får du sova så gott !

PJOHANNAS

SVAR: vsg! görs?

MEvie♥

tack sötnos, allt bra?=)

HANNA

haha va roligt att han har börjat :) och de va väldigt duktigt att slänga ihop den där designen på bara 20 minuter :o creds!



jag har frågestund på bloggen, passa på att fråga något du vill veta om mig, (alla frågor blir publicerade tsm med länkning till blogg) kram! :)

amanda

fin blogg :) hopaps du får en kanon kväll

Linn

Jo tack,med mig är allt super :D

amanda ~ annasdotter

tack så jätte mycket :D

Patrik

haha "det duger åt honom" haha det låter småstyggt XD

Jessica

skönt:) de e bra. vad gör du da?=)

Julia

sv; tack så mkt :)

emelie -

Tack så mycket, roligt att du gillar den :)

Allt bra med dig ?

Karro:)

fiiin blogg!



Kika jätte gärna in på min blogg!!:)

& fråga gärna någon fråga också, som jag kan ha i frågestunds svar DEL 3. :)

Michan

Tack detsamma =)

MrOskar

Headern blev ju bra :)

KASSANDRA S

Vad tycker du om min nya hårfärg? :D www.kassandras.blogg.se

johanna

sv; så, nu följer jag dig :)

lägger du till mig? :)

Jessica

okeej .9 gick nyss upp. händer idag da?

Frida Skoglund

sv: men åh TACK så mycket fina du :D

Linnea

Tack så jättemkt! :)



Kika gärna tillbaka på min blogg där jag tar upp ett viktigt ämne i bloggvärlden, svara gärna med vad du tycker :)

/Din enda partyblogg, www.linlicious.blogg.se

IISABEL

tackdu :)

Linh

svar: okej! idag ska jag städa :) allt bra idag?:)

Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Mår du bättre av att skriva så till alla eller? :)

clara

sv; åh tack detsamma! :D

maria

hoppas du haft en bra dag :)

hermy

sv: va skönt

jo jag e med min kille och kollar på film sj da

PJOHANNAS

SVAR: svasrar på kommentarer :)

ssovit gott?

MEvie♥

jo allt är bra :)

vad händer idag då?:)

emelie -

Härligt! :)

Det är bara bra med mig :D

sofia

vill du vara med i veckans blogg? anmäl dig på min blogg så har du chansen :D