AND EVERY MOMENT WAS SO PRECIOUS


jag har sagt det förut och jag säger det igen, det skulle aldrig vara fel med lite vår nu. jo jag vet, det börjar bli varmare nu men för mig är det vår när det är fullt med blommor i parkerna och man hör gruset knastra under cykeldäcken. så det vi har nu vet jag inte vad jag ska kalla det, sen vinter/tidig vår? it sucks iallafall.
33
Amanda

längtar med efter den känslan :)



sv: jadå :) läser du det näst senaste inlägget så ser du vad som skett;D

sofia

Sv; absolut! Bloglovin followers from now

Amanda

sv: hahha ja :P vi hade skit roligt, som du ser på bilderna;)

Sofia

Brabra, jag följer dig också nu!

Sofie

aha okej låter ju supernice! hoppas du får det rikigt bra.

Amanda

sv: väldigt trött, men jag mår annars bra :P själv?

Elsa - Fotoblogg

sv: tack :) hur mår du idag då? <3

Linnea

sv; tack så mycket, det är bra med mig tack, med dig då? :)

marinafransson ♥

sv: fin blogg!

marinafransson ♥

sv: tack :)



inte så bra, sj? :)

Amanda

sv: okej:/ krya på dig<3:)

marinafransson ♥

sv: brabra :)

msn & musik, dusj? (:

marinafransson ♥

sv: visst! säg till när du lagt till mig, så lägger jag till dig :)

CAROLINA FAGERKULL PHOTOGRAPHY

Oh, så fin bild:}

marinafransson ♥

sv: okej, då lägger jag till dig :)

marinafransson ♥

sv: yeah :D

Cajsa

Åh, så fin bild. Här i skåne är det skönt, inte varmt men inte iskallt heller :) hoppas våren kommer dit du bor snart! :D

Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Himla fin bild!



Åh, det låter himla mysigt :) Vi är lyckligt lottade!



Hoppas du får en fortsatt fin kväll, sötnos!

Cajsa

sv: hihi okej :D vad ska du hitta på påsklovet då? :)

Linda - det handlar om helheten

hållsta! =) du då? ;)

ewe

Så sjukt fin bild!:)

Linnea

sv; just nu är jag i skolan, hehe. :) vad gör du då?

Malin

Fin bild ^^

Är allt bra med dig idag?

Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Det ska jag, fina du! Ajdå :) Du borde kanske hem och vila lite? :)



Hoppas du har det fint, trots förkylningen!

Amanda

Hej!

Har precis lagt in ett inlägg på min blogg om en kille i min klass som klädde ut sig som "Påskkärrning" Kolla gärna in det.. Haha! Så sött!

Visst är bilden kul? ;)

Kramar!!

/Amanda

Cajsa

sv: ja samma här! :) kram!

Malin

SV: Usch då, hoppas det försvinner snart. Med mig är det strålande ^^

Händer idag då? :D

Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ

jodå, sådär :) sj? älskar verkligen din design <3 ps. förlåt för sent svar! ;)

kram

Idjjaa,<3

tycker du jag ska radera min blogg elr inte?



kram idjjaa.<3

Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Det är ju verkligen inte bra :( Hoppas allt det löser sig ändå ♥

rebecca.

fin bild! och håller med, vår skulle inte vara fel just nu!

jennifer

jättefin bild! :)

buunie, to be continued..

ååhh, vem vill inte ha blommor överallt ? våren kan väl ta och titta förbi nu tycker man.

jättefin bild i headern, den längst upp till höger, har du fotat ? :O