Ny bloggdesign!


japp, har ännu en gång gjort om min design, ville ha en som var lite fräschare och stilren och jag tror att jag har lyckats med det. dock finns det småsaker kvar att fixa, men det ska jag ta någon annan dag. men vad tycker ni om designen än så länge? när jag slutat skolan idag så betyder det att jag får påsklov, inte helt fel! ska ha övernattning på skolan med klassen idag också, lägger upp många fina bilder imorrn!
33
Josefine

betyder det att jag slipper ta med min kamera? ;) anyway du vet vad jag tycker om menyn.... men annars är det prima ballerina!

Anonym

jo det har den =)

Beatrice Jakobsson [foto]

sv: tack :D!

den var fan snygg <3

Beatrice Jakobsson [foto]

sv. varsågod :D!

Elin

Svar: AHA:D den blev skitfin iaf:D Hela din blogg är skitfin och verkar jättebra dessutom;)

jOSSA

sv: tkr både den gamla och nya designen är väldigt fina! :D

Elin

Svar: Ingen fara;) Allt är skitbra:D bra med dig också?

e l i i i n

den är jättefin. ! ;]

ida ♥ [ f o t o b l o g g ] -

sv: tack, det är bra :)

sj?



p.s. snygg design! :D

den nya var jättefin ^^

Sanna Ek

åh, va fint det blev :) asbra. snyggt!

T O W E

jättefin ! :)

Amanda

Härlig vårkänsla får man:D

Cajsa

Åh gud vad fin! ^^

jojjo

din design blev jättebra! Det ska du va nöjd med! :D

Du gör inte gratisdesigner?

jennifer

jättefint! :)

Adara

Åh tack! :D Ditt blev ju också hur snyggt som helst!! ;)

Adara

Okej tack så mycket! :D

A l e x a n d r a 's

svar: tack så jätte jätte mycket och detsamma! :D

kram

jojjo

okej men det är bara att säga till om du vill göra en design till mig ;) ^^

J o s s a n ♥

skitsnyggt! :D

Annelie kuksson

den blev inge bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( jag finns ju inte med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(

Amanda

Tycker att headern blev fin

C A R R O O O <3

Jag tycker att din design är jätte fin :)

pimpXprincess

Svar: Den var fin :)

//E

sv; tack så mycke!Ha en trevlig dag!

Amanda

Ha en bra påskhelg :)

Diman-Fotoblogg

Bara bra :)



Vad ska du hitta på idag?

Fin design :)

ida ♥ [ f o t o b l o g g ] -

SV: tack så mkt (:

detsamma :D

alicijah

jättefin bloggdesign :D

hoppas du har haft det bra under påsklovet :d

kram<3

Emelie - foto, vardag, personligt & stil

sv: tack du med!

detsamma!

Sissi

fin den blev :)



btw. så har jag just nu en tävling i min blogg där man kan vinna en valfri klänning. Om du är intresserad så finns det mer info i min blogg! :)

stina

ja din blogg har skitsnygg design ! :D

Amorina Vanah

Wow, vad duktig du är! =)