SWEEP THE STREETS I USED TO OWN



usch usch usch, vad trött jag är idag. antar att jag kan skylla på att det är måndag. kan också skylla på att det varit en himla slö skoldag där jag tekniskt sett inte gjort ett skit. men snart får jag åka hem, till min sköna säng. idag är det även 3 månader kvar tills jag fyller 18, gud vad jag längtar! aja back to dagdrömmandet nu...

33
M o s i i e -

SV: Jo! :D

Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Igår var det exakt 3 månader till min 18års dag :D



Superhärligt att äntligen äga en! Jag tror absolut att den är värd pengarna :D Så satsa på en du också! Åh, så härligt med lov redan på onsdag! Jag längtar som attans till mitt lov :D



Hoppas du har det kanonhärligt, fina du!

PHOTOS BY NATALIA.

Jättefin blogg! =)

Josefine

sv; meh bara för att jag är smart ;) och sen så hade vi ju planer imorgon som vi inte kan genomföra nu... blir så jäkla sur på dem.... -.-

elin

Jag är med i en tävling och skulle uppskatta om jag fick några röster av er bloggare jag följer. Du är nämnligen en av dom :)

Röstar du på mig kanske jag kan länka dig på bloggen eller något? Skriv på min blogg om det är så.

Tack på förhand och här är länken till tävlingen:

http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=BKxqP3RkPOw47FdCtLK7MJGH#bikiniGallery



Kram!

buunie

schnygga braxor. :)

var glad att det bara är månader du talar om, själv har man två ÅR kvar :(

buunie

schnygga braxor. :)

var glad att det bara är månader du talar om, själv har man två ÅR kvar :(

Sofia Kvarnström

Fin bild :)

Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Hahha ja :D Då får vi ha dunderkalas genom bloggarna, ahha :D Det tycker jag låter himla bra! Jag tror det är en investering som kommer gynna en i framtiden :D



Hoppas du har det bra, fina!

madde

Superfin blogg :)

Linn ☆

vart har du köpt dom byxorna? :)

natalie

tack så mycket! :) vilken häfti bild! :D

emma

hej!

kikar in & önskar dig en bra vecka! =)

kramkram

JENNY VENNBERG

Härlig bild !

Malin

SV: Ja verkligen! :D

Allt bra idag?

Majah

Tjenare, har en helt ny blogg titta gärna inte och kommentera :) Kram

PICTURES BY FELICIA KARLSTROM.

sv: hiih :)



vad har du för dej då? :D kram!

Sanna Ek

åh, coldplay <3

L I N N

Hej, har din dag vart bra? =)

C A R R O O O <3

Okej ;D Blev jätte fina bilder av den, hur många megapixel har kameran ?

och vad kostar den ? ;)



Ha det superfint !

PICTURES BY FELICIA KARLSTROM.

sv: jag gör inte så mkt jag heller, ska duscha :)

C A R R O O O <3

Okej ! :)



Någongång ska jag invenstera lite på en systemkamera och även photoshop :)

linnea

ville bara slänga in en liten kommentar, ÄLSKAR DIN BLOGG! den är så grymt fin att jag svimmar av nästan!

hoppas du haft en bra dag, natti

Sofia Kvarnström

Sv: Ja, jag såg den nyss. Tyckte den var jättebra :)

Allt är bara bra, hur är det själv?

Sanna Ek

absolut :) såg du konserten förra året? *dör lite

Malin

SV: Jotack det är bara bra med mig :)

Vad händer idag då?

Ness

hur ä de:D?

PHOTOS BY NATALIA.

sv: allt är fint =) med dig?

Sanna Ek

ta chansen om dom kommer igen! absolut värt det :) varenda krona. skulle vilja åka utomlands o se dom spela :D

Linn

SV:Finfin ;)

PHOTOS BY NATALIA.

sv: hehe okej :D

tror du att du skulle kunna hjälpa mig ang. menyn? jag vill också ha sådär haha men jag fattar 0 :P

Ness

men så härligt :D ä sjuk men annars ba bra:D

Vanessa

Svar; Tack detsamma ! :D