YOU'RE THE SWEETEST THING I'VE EVER SEEN


det var några utav er som ville se fler bilder på min bebis tuva, som faktiskt fyllde 5 månader i måndags (!!) tiden bara flyger iväg känner jag nu! men hon kommer alltid vara min lilla bebis, hur gammal hon än blir !
37
Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Åååååååååååh, så söt!



Tack för det, fina du :D Hoppas du har det fint!

Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Så härligt att höra :) Med mig är det också helt ok! :) Kram!

Rebecca Fexby - FOTOBLOGG

svar: tack så mycket :D

Linnea

Åh så söt! :)



sv; jaha okej vad kul, just nu tar jag det bara lungt faktiskt. :D hehe!

Mia

gud va söt hund :) <33

Malin

SV: Nej vad coolt ^^. Hade tänkt göra en ny look till min blogg och vill inte ha en enfärgad bakgrund utan något randigt. Ska ta mig en titt på lite tapetsidor då xD



Jätte fina bilder och otroligt söt hund!

Haedil *HUMOR BLOGG*

härligt! :)

jätte bra :)

linnea

tack så mycket! :) detsamma! jätte fin blogg!

du ville ha tips på tävlingar så gå in på min blogg och kika. där pågår just nu två olika tävlingar!

Kram!

MissCM

sv: ja visst var dom! :} hat en bra helg?

Malin

SV: Det var så lite :)

Vad händer nästa vecka då?

jennifer

så söt! grattis till henne ^^

malin :)

sv; ohja! =D

Evelin [foto&hästblogg]

Tack så jätte mycket!

Vad kul att höra:D Fast jag ska faktiskt skaffa en ny design inom kort :P hehe



Allt bra med dig? :)

Jenny - tankar, foton & musik

Åh tack så mycket:)

Din var inte dålig den heller! Jättefin :)

Mia

SV : Allt är bra med mig själv då?

ewe

Åh gud så söt!!!:) Va är hon för ras?

LINDA - [foto och vardag]

Shit så gullig hund och fina bilder!



Sv: Jag med. Den är riktigt fin. :)

Lexie

tack desamma :)

Amanda

nej men guud vad söt :)

Malin

SV: Nej vad skönt med lov i hela 12 dagar! Det sakar jag med skolan, alla lov :)

Imorgon ska jag tvätta sen har jag nog inga andra planer faktiskt :)

Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Visst är den :D Livar upp det trista vädret lite, hehe :)



Hoppas du har det fint!

bella

åå vilken fin hund! :D

Amanda

sv; tack! din med :D:D

buunie, to be continued..

hunden är så sööööt! :D



sv: sweet, är bilden på en kompis då eller ? :)

PICTURES BY FELICIA KARLSTROM.

sv: tack! =) haha ja visst har vi snyggt efternamn!

vi kanske är släkt? vem vet? det finns ju inte så många som heter karlström :D

C A R R O O O <3

Åh vad söt :)



Japp, har lagt till dig på bloglovin nu :):)



vad använder du för kamera ?



kram

ewe

sv: okej!:) hon var helt sjukt söt alltså!!:

MissCM

sv: min helg har också varit bra, tack! :)

S A N N A S . R U M

Åh tack så mkt (:

Ska försöka bli frisk, det är inget vidare att vara sjuk faktiskt.

JENNY VENNBERG

SÅ SÖT !

Beatrice Jakobsson [foto]

söt <3 :)

Ylva

åh herregud vilken sötnos!

vill också ha :)

jOSSA

men åh så söt! :)

Anneli - A'la Foto

Så otroligt söt hon är! :O)))



Puss på henne...och fint fångat av matte! Särskilt första bilden

Elin

Älskar översta bilden:D



Svar: "remsan" ¨på sidan med kategorier osv var ivägen för de andra inlägget så får kommentera här.

Härligt att allt är bra:D

Amanda

Gud så sööt :D

lydia :)

vad söt :) Och vilka fina bilder du tar :)