I can’t go a minute without your love

Tillbaka i skolan igen. Nu är det bara 5 dagar kvar, sen är det äntligen S-O-M-M-A-R-L-O-V! Ska bli så himla skönt, är så skoltrött just nu så det finns inga ord för't. Har ingenting att göra i skolan idag på hela dagen, känns ju rätt så värt, eller inte. Har påbörjat mitt nya "nyttiga" liv, har nästan slutat ätit godis (har tappat suget efter det i alla fall) jag försöker bara äta nyttigt och röra på mig mycket. Tror jag kan hålla i det över sommaren, jag brukar inte äta så mycket på sommaren när det är varmt ute och då förlorar man mycket kilon kan jag lova. Detta blir nog bra ska ni se, jag ska iallafall försöka!
28
Hanna Linea Jönsson

Fusk, jag har skolavslutning den 11.e :(

Anonym

Haha, Jag vet att bara min skola som slutar 11.e och jag känner många som ska sluta i denna vecka. usch. jag hatar min skola. :(

Photos By Malin Westman

Sv; tack så mycket gumman...Hoppas din dag oxå blir bra :)

Sanna Ek

Skönt med sommarlov! Ska också börja mitt "nyttiga liv" nu tänkte jag, haha :) får se hur det går men!

Sanna Ek

Haha samma här! ;D tack, och detsamma: lycka till!

Frida

Kolla våran blogg! Puss :D

Julia

sv: Tack så mycket! :D och detsamma :)



Det är bra med mig. Hur är det själv?

Julia

sv: För tillfället sitter jag och svarar på kommentarer! :) Själv då? :D

malin

sv: det är väl ganska bra :)

hur är det själv?

FELICIA

Tack så jätte mycket! Ja, de ska bli så otroligt skönt och härligt alltså :)

iiissa♥

när slutar du egentligen?? ;o

iiissa☮

nae så himlahimlahimla fuskit! ;o



jag slutar den 10:onde ^^

J U L I A

Jag försöker också vara nyttig. Det går inte så bra.



SV: Tack så mycket! Det där värmer!

☆E M M A ☆

Sv:TACK!!:D

Din blog är också finfin!:D

sanna suomela

hejsan =)

hoppas du mår bra!

har en outfit tävling i bloggen! Anmäl dig gärna!

puss & kram ♥

justsingit ♪♫

SV: ååh tack !! :D

Hedvig

Tackar!:D

Okej nice, ska kolla in då;)

Elsa - Fotoblogg

fin bild! :D <3



sv: tack så mycket ^^ allt bra med dig idag?

Anonym

du har jätte fin bloggdesign!:D

Anonym

verkligen fin bloggdesign!:)

cindy

Åh så härligt med sommarlov! Jag har två månader kvar till en liten minisemester :(

S A N N A S . R U M

Mums vad somrigt (:

Amanda

åh, fuskit att du får sommarlov redan nu på fredag:/ jag får nästa ;) fast vi har det rätt chill;)



funderar med på att påbörja ett nyttigt liv, men jag är för beroende av godis :$ xD haha

photos by rebecka

SV: Ja det är bra med mig, hur är det själv? :D

Lisa (L*

Tack (: Detsamma!

- ♥ Fanni's Foto, Stil & Vardag ♥ -

följa varann på bloglovin?

♫♪ Sandra T

fin bild (:

Marlene

Härlig bild!