Walk through this world with me

Köpte ett par grymma skor på Din Sko idag för 299 kr, inte illa pinkat. Inte för att jag skulle pinka på skorna... men ni fattar ;) Lyckades även vinna med mig en paradisask hem från foto-lektionen idag där vi hade en liten fototävling, så det där med att vara nyttig hoppade jag över idag... men snart ska jag börja, jag lovar! Ingen uppdatering imorrn skulle jag tro, har redovisning på morgonen och ska käka slagstaglass på idrotten på eftermiddagen så behöver inte ha med datorn till skolan!
24
FELICIA

Så roligt att du tycker de, tack så jätte mycket! :)

LOWA

Hoppas du får en fin dag och är uppladdad för den första sommarmånaden:D

Kram!

simone

Tack så mkt! :D

J U L I A ♥

Fina skor!

I S A B E L L E ♥ F O T O B L O G G

naae min dag har inte varit så jättebra -.- jag känner min typ jättesliten :o <3

matilda

HEJ, nu har jag min första riktiga tävling i bloggen och du har chansen att vinna 100 :- i presentkort hos My Own Design!! Läs mer på min blogg om hur du gör för att delta! Kram ♥

Amanda

sv: typ som här då;)

malin

sv: jag ska precis åka iväg :)

vad gör du?

Linnea

Tack så mkt. Vad glad jag blir!

Din med!

Anna Emanuelsson

sv; tack! du med :)

snygga skor, såna är fräcka :D



vad gör du då?

Elsa - Fotoblogg

sv: de är toppen :)

J U L I A ♥

SV: Japp, fin fint.Sjölv? (:

J U L I A ♥

SV: Ska äta nu, själv?? :)

photos by rebecka

SV: Ska plugga lite... :P



Snygga skor :D

Anna Emanuelsson

sv; okej! jag ska äta nu xD

- ♥ Fanni's Foto, Stil & Vardag ♥ -

lagt till dig nu;)

Johanna°•

tjusig bild ,)

tilda-[Foto&Design]

sv: Tack!:D

STEFFE (ofc)

Vadå, gillar inte du att pinka på skor? ;D

Bellezzaofsweden

Vill du ha runt 2000 fler besökare? Jag har ständigt nya tävlingar på min blogg så glöm inte att följa den så att du inte missar tävlingarna och vinner en länkning.



Ha en bra dag:)

J o s s a n ♥

snygga skor där! :D

jennifer

fina skor! :)

T O V A

hur har din dag varit? :-)

louize

följa varann via bloglovin?:)