ATT ALLTID SE LJUSET I SLUTET AV TUNNELN

Sista dagen i November, jag skulle ljuga om jag sa att denna månad har varit enkel. Mycket saker som hänt som man ångrar i efterhand, mycket onödigt som inte ens har behövt komma fram. Men jag har överlevt allt, och inser att jag oftast blir sur för ingenting, att jag borde lägga min energi på annat. Så December kommer bli en fin sista månad av 2010 har jag bestämt, jag ska försöka se positivt på allt och försöka leva mitt liv till fullo tillsammans med min fina pojkvän och mina underbara vänner, som jag egentligen inte alltid förtjänar. Men det skiter dem i, och det är jag glad över. Det är dem som får mig att fungera.
68
Cricka

Hej hur mår du? :D

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Vilken härligt och söt bild, bra skrivet också! Hoppas på att december månad blir så också :)



Låter bra det :D

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Näämen hihi lite söta är dom allt :D

anna

vilken härlig bild!

eantonia

Det låter som en bra idé bruden :)



svar: Tack detsamma! :)

Maria [Fotoblogg]

sv; Tack dagen har bara vart bra. Din då?

LINNEA

söt bild

Cajsa - fotoblogg

sv: Försöker göra so-läxa :P dudå? :)

JSwalander

Tycker du om mina bilder & det jag gör? "Gilla" då mitt bidrag i tävlingen "Min Grej", en tävling som John Bauer gymnasiet fixat! :)



Länk till mitt bidrag: http://www.dingrej.se/index.php?id=12&gid=369

catta

fin bild och blogg :D

Sandra & Johanna

(sv) Håller med dig!!



Fin bild :)



Kramar

ellinor sjöberg [mitt liv / min blogg ]

sv; varsågod! :D ha en bra kväll. kram

S A N N A J Ö N S S O N - FOTO,MODE & VARDAG

Sv: Åh tack haha! :)

Jaha okej! funderar själv på att börja på john bauer sen så ja, men vi får se :)

elin nilsson -eeelinnnnnn.blogg.se♥

kan inte du lägga upp en bild där du har redigerat och inte redigerat?:)

det skulle vara roligt att se före/efter bild;D

Fotograf Malin Westman

Sv; aha okej, så bra :D Här är det också bara bra! vilken härlig bild på dig ^^

anna

tack snälla du!

MALIN

sv; aha, vart praktiserar du? :)

S A N N A J Ö N S S O N - FOTO,MODE & VARDAG

Sv: Ah okej! :)

maja

jättefin blogg! :D

maja

sv: tack du :D

Anna

Hejsan!

Jag går just nu en fotokurs och håller på med mitt slutprojekt. Mitt projekt är att göra porträtt av olika komiker. Just nu har jag lite problem att välja vilken bild på Josefin Johansson jag ska välja. Så jag skulle vilja be dig att titta in och rösta på din favoritbild.



Förlåt för denna formen av kommentar men kan verkligen inte bestämma mig och är därför i behov av andras åsikter...

moa

fin bild, ser dock lite kallt ut!

Neha

Härlig bild:D

Cajsa - fotoblogg

sv: Ja det gick rätt bra ändå :) hehe kram

LINNEA

görs? :)

LINA [FOTO, VARDAG & DESIGN]

sv; Wie! Ja det ska det :D



Gillar bilden, tror jag har en likadan skjorta som dig ;D

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Säger bara som det är :) åh tack, blir alltid lika glad av dina ord!

LINNEA

ska plugga sen sova :)<3

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Åh jag menar det :( känns som att tiden bara rinner iväg, herregud!

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Ja, jag håller helt och hållet med - sjukt :o

elin nilsson -eeelinnnnnn.blogg.se♥

sv:okejj ;D!

Amanda

låter som en bra idé ;)

pauli♥

hoppas december blir som du önskar<3 :)

Cassandra Bergeling ♥

min start på veckan har varit jättebra, din också hoppas jag? :)

Alexandra

har införskaffat mig en julkalender från "the body shop", kika in och se mina resencioner dag för dag på de olika skönhetsprodukterna! :)



http://alexandraekstrand.blogg.se/2010/november/j-som-i-jag-har-uppfyllt-min-juldrom.html#comment

Ninnis fotoblogg

svar: tack så mycket!

PAULINA

fin bild :D

MALIN

sv; jaha, va kul :D jag älskar hundar!

NATTAFOTO - drömmen om att bli fotograf

Hej, har en julkalender på min blogg nu! :D varför inte kolla in den, och rösta om vad som kommer den 24e? Nu händer det saker varje dag! check it out!



http://nattafoto.webblogg.se/2010/november/1dec-till-24dec-overraskningar.html#comment

catta

tack :D

♥ Lila prickar ♥

jätte fin bild! :)



svar; good! (Y) va göru? :D

Catta

Ja det låter kul, trivs du då? :)

vad har du för planer under idag ? :D

Cassandra Bergeling ♥

såbra! :)

vad gör du nu? kram

pauli♥

hittat på idag då? kram

♥ Mallan Brallan ♥

svar: ska snart börja skriva på mina önskelistor snart igen :)

ilaf

Glöm november, december is the shit!

elin

vilken snygg skjorta ;)

Sebastian

Älskar diiig <3

astrid

Hej vill du vara med och tävla om att bli veckans blogg och få fler besökare ? Gå in på min blogg och anmäl dig då :) lycka till!

FRIDA

sv: tack snälla du! :)

jätte fin blogg btw!

Cassandra Bergeling ♥

okej. jag kollar på efterlyst precis ätit. :)

kram.

LINA [FOTO, VARDAG & DESIGN]

sv, Taack! :D <3

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej ;) Har du hunnit vara sjuk något den här vintern än?

Anonimdagbok

Jeg har vært innom bloggen din! :-)

nadja

Allt bra? :)

Maria [Fotoblogg]

sv: Vad härligt =)

Michaila

Vilken söt bild :D

ellinorpettersson

snygg bild :D

emelie

fin skjorta!

C-PHOTOGRAPHY

oj så fint !

ljuset är otroligt :)

Lovisa

vilken fin bild ! :)

sloarez - UDDEVALLAS ÖGONSTEN !

sv: åh va gott med pepparkaks deg! :D haha

jag har fotat lite o pluggat :/

LINDA

Fint foto! Är allt bra med dig? :)

Malin Olofsson - frisörelev

Grymma bilder måste jag säga! :) Var med och tävla om att bli veckans blogg, gå in på min blogg och läs om hur du ska anmäla dig! :) Vinnaren får en länkning och jag skriver ett omdöme om bloggen. Lycka till! :)

Emma

Har kollat igenom bloggen lite nu. Många fina bilder måste jag säga :)

Mathea

Du har fina bilder i bloggen <3 :)

L I N D A [ personlig foto blogg ]

Gillar din rubrik starkt! :D

Frida

j'tte fin bild, verkligen super h'rlig !

Kika g'rna in i min lilla blogg, sl'ng g'rna in en komentar skulle g;ra min dag, kram !