SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!

- Vart i Sverige är det som du bor?
Jag bor i Stora Sundby, som ligger emellan Eskilstuna och Arboga.

Hur sover du på natten?
Hmm ja jag sover oftast på sidan , eller typ snett över hela sängen när jag sover ensam xD När min pojkvän sover hos mig så brukar jag typ ligga på hela honom, han blir typ mosad hehe men är det inte så det ska vara?

- Vad heter du? hur gammal är du? hur mycket kommer du sakna mathilda A.K.A matti i din klass?
Haha mitt fullständiga namn är Malin Evelina Karlström, jag är 18 år gammal och jag kommer sakna dig jättemycket matti ♥

När ska vi kolla på film din niggha (a`? Saknardigsomfan<3
Haha vet direkt vem frågan är ifrån! Jag tycker vi tar våran filmkväll på jullovet jesper boii, jag saknar dig också!

Vad önskar du dig i julklapp? ;D <3
EN NY KAMERA!!!! Åh vad jag vill ha en ny kamera just nu, känns som jag inte kommer utvecklas annars. Fast jag tror inte jag kommer få någon, så får väll önska mig pengar och sånt som vanligt....

- Vad är det mest underligaste/konstigaste som har hänt dig?
Hmm jadu det har hänt många konstiga saker i mitt liv,det mesta har väll hänt på fyllan om jag ska vara ärlig. En av dem roligaste sakerna var förra året när jag gick hem från en fest så smsade jag och det var jättemörkt ute och helt plötsligt ramlar jag ner i ett dike HAHAHA jag dör när jag tänker tillbaka på det! Tur för mig så var det ingen som såg mig, hoppas jag....

- Tre negativa saker om dig själv?
- Envis som en jävla tjur (oftast är det bra att vara envis, men jag blir så himla sur om jag inte får som jag vill)
- Blir lätt sårad, och det är inte många som vet om det.
- Gnäller ganska ofta på allt.

Tre positiva saker om dig själv?
+ Jag har en för jäkla skön humor måste jag säga
+ Mig kan man lita på , och det hoppas jag folk vet
+ Har svårt för att hata folk, även om jag kanske borde göra det ibland.

- Vad är det bästa med dig?
Måste nog vara att jag aldrig ger upp när jag bestämt mig för att göra något.

- Vad är du minst nöjd med och mest nöjd med på din kropp?
Får jag säga allt? Nej men alltså, förut tyckte jag min kropp var helt okej... nu känns det som den förfaller helt och hållet, hatar hur jag ser ut faktiskt.

- Vilket är ditt favorit tvprogram ?
Oj oj, har så sjukt mycket serier jag kollar på så denna fråga är tuff. Mina absoluta favoriter är helt klart One Tree Hill, Vampire Diaries, South Park, Family Guy, Cougar Town, ANTM och Desperate Housewives.

Har du pojkvän? Om ja hur länge har ni varit tillsammans?
Ja jag har en pojkvän. Han heter Sebastian, vi har varit tillsammans sen den 27 December 2009 (snart ett år!) och han är världens finaste och bästa pojkvän.

- Har du nångång gjort nånting riktigt pinsamt?
Säg någon gång jag inte gör något pinsamt? Måste säga att jag är en höjdare på att heja på folk jag inte alls känner... dem blir lika förvånade varenda gång och jag blir lika röd i ansiktet när jag inser att jag inte känner personen...

- Är du allergisk mot något?
Jag är allergisk mot pollen, och även astmatiker (som jag tycker räknas med här, för det är förjävligt rent ut sagt) Sen tror jag även att jag är allergisk mot tvättmedel.

- Vad är ditt favoritdjur?
Hundar och katter, kan inte välja mellan något utav dem.

- Vilka språk kan du prata?
Svenska, Engelska och Tyska.

- Vilken är din favorit outfit?
Jag älskar att gå runt och chilla i mina mjukiskläder, men trivs bäst i nån snygg tunika och leggins till.

- Vad vill du göra med ditt liv? Hur ser du på framtiden? -http://amandaspang.blogg.se
Först och främst vill jag ha ett kärleksliv som fungerar, känna att jag alltid har en axel att luta mig emot (är himla glad att jag har min pojkvän i dagsläget, han är allt ♥) Sedan ska jag ge mig ut i världen och skaffa ett jobb som jag trivs med, samt resa mycket. Efter det så vet jag att jag kommer bli en riktig Svensson och skaffa familj, villa volvo och vovve.

Jag skulle tycka att det vore kul att läsa om vad för bloggar du följer och så skulle det vara kul om du kanske skulle vilja berätta lite mer om dina tre absoluta favoritbloggar? :) - http://felliciiaa.blogg.se
Dem bloggar jag läser är olika fotobloggar, kändisbloggar och såklart mina vänners bloggar. Är ganska svårt att välja ut mina favoritbloggar eftersom jag inte känner att jag har någon direkt favorit, men jag kan ju försöka. En av mina favoritfotobloggar är helt klart http://www.reflexfoto.se/ som är en hemsida olika fotografer har tillsammans där dem lägger upp massor av häftiga bilder. Där hittar jag mycket av min inspiration. En annan bra blogg är http://isabelles.nu som drivs av Isabelle Strömberg som verkar vara en go tjej, mycket fina bilder lägger hon upp! Den tredje och sista bloggen är http://kabelradio.blogg.se/ som drivs av Lina Svensson som tar grymt fina bilder, hon har även en assnygg design!

- Hur kommer det sig att du började blogga?
Det var så många år sedan jag började blogga, så jag minns faktiskt inte. Började med det för 4-5 år sedan och det var väll antagligen för jag ville se vad det var för något och om det var roligt.

- Vilken blogg är den mest roligaste/mest intressanta att läsa enligt dig?
Jag läser sjukt många bloggar just nu, den roligaste bloggen måste ju ändå vara Gaybloggens (Amir Akrouti) När han inte håller på och bloggbråkar med allt och alla så verkar han faktiskt vara en grymt härlig och rolig person. En bögkompis är fan något av det roligaste man kan ha, tro mig jag har ju faktiskt en jag själv ;)

- Vem är din favoritfotograf?
Helt klart http://emelieohlsson.blogg.se/ hon vet verkligen hur man ska hantera en kamera och få fram dem rätta känslorna.

- Vad/vem får du inspiration av till att fota? -http://sofiies.webblogg.se
Min kärlek, vädret , olika fotohemsidor och känslor helt enkelt.

- Vad är det som får dig att gilla att fota så mycket?
Jag älskar att en enda bild kan förmedla så mycket känslor, och jag vill vara en som kan få folk omkring mig att känna känslor.Haha det ser konstigt ut när jag skriver ut det, men det är så jag känner.

- Hur länge har du hållit på med fotografering?
Har alltid hållit på och fotat, men började inte göra det "seriöst" förrän två år sedan, när jag började på gymnasiet.

- Är fotografering något du vill hålla på med i framtiden eller bara som intresse på fritiden?
Visst skulle det vara kul att försörja sig på något man älskar, dock tror jag inte på mig själv tillräckligt för att det ska gå hela vägen känner jag.

- I Viktor Frisks blogg skriver han att du är hans fotograf, stämmer det?
Haha tycker det låter lite roligt när du beskriver mig som hans fotograf, men ja jag brukar fota honom och jag skulle nog bli sårad faktiskt om han ville bli fotad av någon annan. Viktor och jag har ett speciellt band, vi är nästan som syskon så jag älskar att vara hans "fotograf" och se honom utvecklas som modell.
67
brander

sv; jag har redan lagt till dej :)

Anonym

Hoppas du får en mysig första advent!:D

elin nilsson -eeelinnnnnn.blogg.se♥

vilken kamera har du?:)

Amanda

tack för länkningen (A)

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Tack så jätte mycket för ditt svar, så roligt att läsa och få tips :D tack för länken också!



Åh, tusen tack Malin :)

Alva

Svar: Ja, tack så mycket! :)



Kul med svaren från frågestunden :)

Amanda

sv: tack :) ska försöka ha det även om jag är ensam:/ du får med ha en fin kväll :)

Alva

Svar: Ja men tack detsamma hörredu! : )

Amanda

sv: ja det kanske jag gör :) en gammal julkalender passar ju perfekt ;)

Amanda

sv: vet inte, mysteriet på greveholm kanske ;)

Mariam

Tjatja vill du synas?

Va med i "Dagens blogg" hos mig då! ;D



Puss

Amanda

sv: ja det var det verkligen :) men dem gamla är ju sjukt mycket bättre än dem nya:o

Amanda

sv: åh tack vad söt du är:)

kerstin♥

Sv: okej :D min har också varit bra!:D

icornr

Hej! Visa din blogg på iPhone!

http://www.icornr.com/sv/adduser.php

elin nilsson -eeelinnnnnn.blogg.se♥

sv:okej , redigerar du alla bilder innan du publicerar dom eller lägger du bara ut dom?:)

r i m a

hejhej!

Jo jag undrar, vad är det du söker på deviantart.com för att hitta fina bakgrunder till bloggen? :)



kram!

elin nilsson -eeelinnnnnn.blogg.se♥

sv:okejj ;DD!

EmbLeM

Otroligt fin blogg! :)

Catharina

Jo men det är ju lätt att det blir så, jag vet vilken dag och så vi firar månader på, men oftast brukar jag inte ens nämna något. Sist vi hade två år köpte han sushi till mig, då blev jag superglad:D Haha. Det är kärleksförklaring på hög nivå om du frågar mig. haha. vad händer idag då? :D

meniver

Sv, Tack så mycket :D

Kram

Jennelie

Ni får inte glömma att anmäla er till veckans blogg, gå in på min blogg så hittar ni inlägget om det !

kram

lovisa

sv: jag har haft en fin start:) d u?

lovisa

sv: jag gö rint emkt:) dudÅ?

Alva

Absolut! :) Har du?

meniver

Sv, Jorå har haft en toppen start :) sj?

Alva

Vilken fin ny "profilbild" du har här till höger, snyggt!

Sara

Sv; Tack desamma, gör du? ^^

johanna

kul med folk som berättar om sig själva<3

Sara

Sv; samma ^^

johanna

ja visst lägger till dig nu, lägg till mig nu du med:)

Sara

sv: Ja det har jag verkligen haft :) Dudå?

Tilde ♥

Ja , tack det har jag själv då ?

F'

fina foton!

Sara

sv: Okej, vad härligt! :)

Cajsa - fotoblogg

Sååå sjukt fin header!! :D

Tilde ♥

vad bra !

fanny

Japp det har jag :) själv?

elin

ja då:), sj?

fanny

Härligt;) Fett snygg design du har!

Cajsa - fotoblogg

sv: åh tack ska du ha! :D kram

Cajsa - fotoblogg

sv: jadå, fast trött och så är det så j*vla kallt ute! :( dudå?

Viola

Jodå, själv ? :)

amina

ja, själv då?

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Hihi men roligt att du gjorde det iallafall! Tack det hade jag allt, men lite kallt att vara ute o gå en timma fast mysigt ändå :D hoppas att du hade en trevlig söndagskväll du också?

fanny

tack så mycket:D

LINNEA

den var la rätt bra, din då? :)

MALIN

sv; jodå, den har väl varit rätt bra. måndagar är dock aldrig någon höjdare, dels pga att skolan börjar igen efter helgen och dels för att jag går ända till fyra på måndagar (haha, bara skolan som förstör ;>)

hur har din start varit? :)

S A N N A J Ö N S S O N - FOTO,MODE & VARDAG

Härlig blogg! :)

Det du går på i gymnasiet nu.. är det någon väg till att bli fotograf eller så? :)

EmbLeM

Sv: Tack så mycket! :)

SANAZ

Vad fina bilder du tar! Jag är världens amatör med min systemkamera :D

Anonym

Vilken myyysig, fin blogg du har! HIHIHIHI :)

ALICE - F o t o b l o g g

Sorry glömde skriva vem jag var... :p

Cajsa

ja då det har jag...:D själv?

Catta

Okej var praktiserar du då? :) jag tog det bara lungt och var i skolan igår. Haha.

Cajsa

Nu ska jag snart dra på balettlektion! höres senare! :D kramis!

ALICE - F O T O B L O G G

SVAR: ÅÅH tack nu blir jag också glad! :D

Anonym

BLOGG*

Cim Vuorinen [foto]

Svar: Tack så mycket! :)

♥ Lila prickar ♥

svar: jo, det har jag fått, har du? :D

Fotograf Malin Westman

Tja gumman. hur är det med dig då? Fan va din blogg är snygg :D

Ninnis fotoblogg

Din blogg är verkligen fin!

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej ;) vad gör du idag då? :)

JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA

sv: härligt!

Ja min måndag var toppen :)

MELLIE

Gör mig en tjänst, jag och min familj vill så gärna komma bort en vecka och ta det lugnt för omväxlingsskull. Var med och hjälp oss genom att gå in på länken och rösta. Tar minst en minut och vi blir evigt tacksamma! :)



http://mythos-beach.apollo.se/IlDFMb

Freja - Foto - vardag & design

Vad använder du för kamera?

Towe

sv: ja gör det! :D