MY NEW ROOM

Ja detta är då det jag har varit upptagen med denna vecka. Jag bytte sovrum med mina föräldrar och min pojkvän fick äran att tapetsera in en fondvägg också. Jag är jättenöjd, även om allt inte är klart än! Om ni vill se mitt förra rum, kan ni kika HÄR!
78
JULIA

jag blev just kär i ditt rum :O



sv/skönt, allt är bra med mig också :)

Issa

Följer dig nu, säg till när du följer mig :)

olivia-drömmen mot att bli fotograf

fint rum :D



allt toppen med dig? ;)

louise

sv: tack!

ja de har jag , du med?:)

elin

vad bra det vart!

Alma

FETT FIN BLOGG + RUM!! :))<3

förresten läs min blogg och kommentera! :)

Josefine

snyggt! meeen..... man vill ju se det IRL också ;)

l

fint sovrum :)

Felicia

sv: amen tack desamma! fin blogg föresten! :)

pimpXprincess

Fint :)

Felicia

Jo försten , ska vi följa varandra på bloglovin? :)

Johanna

sv. ja varför inte :)

aww

så fint :)<3

JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT

snyggt :D jorrå det är bara bra med mig :)

händer ??? :)

johanna

SV: Tack så jättemycket!



Kul att byta rum :)

NinaCrown

Det är trevligt att göra om hemma, skulle vilja tapetsera om jag med men känns lite onödigt när man håller på och letar nytt boende :P

QN

hur fint som helst! :)

ellinore

Hej !

Vinnaren från dagens blogg är nu uppe, kolla in och se om det var du som vann :)

Felicia

sv: nej gud de skulle ja aldrig göra , fett tråkigt ju ! :(

Nu följer jag aif din ! :)

iCornr

Lägg till din blogg på iPhone: http://www.icornr.com/sv/adduser.php

maisah

fint fint :)

olivia-drömmen mot att bli fotograf

Förresten på första bild så har du en text där de står "love" vart kommer den ifrån ? :)



sv: ja mår fint ;)

Layla

Mysigt!

Terese

Snyggt!

Allt bra?

Giz

men gud vilken snyggt och stilrent rum du har:d vill med ha

QN

sv: jasså? :) kul!

maisah

sv : ja sötis :) sj?

A Z R A !

sv:åh tack gullet :D



snyggt rum förtusan!! :D

A Z R A !

sv; ja det tycker jag absolut!:)

lägger till dig direkt, skriv när du lagt till mig emd :)

krma

A Z R A !

sv ; va kul!

nej sån är jag inte, haha jävla bedragare ush ;o



händer idag ? :)

A Z R A !

står att jag föler dig? :)

kram

A Z R A !

sv:hmm nahe hur många ska du ha nudå, på min står det att du har 359 st

shit föresten hur har du lyckats få så många ? :)

johanna

hej !

Kom gärna in och anmäl dig i dagens blogg!

Är du inte intresserad är det bara att ta bort min kommentar !

Ha en bra dag

A Z R A !

sV: vad bra :D

nae okej hehe :)

Sanna Ek

I hope so :) alla är ju välkomna på öppning med så sätter upp!

Terese

Jodå det är bara bra. :)

Va gör du då?

Ronja

Sv: Tack så mycket! och detsamma :)

QN

sv: fem minuter ifrån stan :) självdå?

Chawo

Jag med!! :D

Man blir beroende av det :O XD<33

aww

klockan på väggen är as ball:D

maisah

just nu svarar jag på kommentarer och musik <3 sj ?

Emelie

Jättefint rum!:)

Evelin (evenelle.blogg.se)

Å vad fint!!! :)

Erika

Fint!

cissi s

Oj vad fint! Jag har också massvis med bilder som jag framkallat på fujifilm, så kul att ha på väggarna tycker jag! :D



sv: Ja verkligen skitbilliga jeans ju! :) Hoppas det finns mycket kvar att välja på när jag åker dit :)

l

jadå allt är bra men är bara lite trött har vart och badat haha :D

QN

sv: jaha okej! kul? :)

Viktor Frisk

IDOL BILDER AV MIG PÅ VÄGGEN :O <3

Emelie

sv, Varsågod!:) vad gör du?:=)

Patrik L

grymt läcker tapet! :D

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Åh, vad fint det blev :D



Det hoppas jag också, vad roligt att du också gör :*

Jenny - Fotoblogg med annat skoj!

Tävla om att bli höstens blogg och vinn en veckas länking + lite reklam för din blogg i ett inlägg!



Skulle bli super glad om du ville vara med!

cissi s

sv: Jo, jag läste det på inlägget du länkade där man såg ditt förra rum :D Tycker det är jättekul att framkalla bilder man knäpper, för man får kvar så mycket minnen då! Man kan ju aldrig vara helt säker när man har dem i datorn heller, rätt vad det är krachar den...

maisah

sv : okeej :D

Ellen

så fint rum!

s o f i a

gud vilken fin design! :D

iiissa♥

fint!

della

Hej, ta chansen att bli veckans blogg hos mig, anmäl dig här: http://danielladrab.blogg.se/2010/november/da-kor-vi-igen-da.html#comment

Kram!

johanna

Dagens blogg är nu avslutad!

kom in och kolla vem som vann, kanske är det du ;)

var det inte du finns det en ny chans, du kan vara med igen även om det skulle vara du som vann!

Ha en bra dag

PHOTOSHOES

fint rum du har! :D

http://photoshoes.blogg.se

Karin

Oh vad fint!



kram:)

Minna

guu så fint :) har alltid velat ha en "tjej" rum = fint men inte massa grejer överallt.. Jag har precis det, grejer överallt!

elin [fotoblogg] ♥

snyggt rum ! :)

elina

va fint!:D

kram

Amanda - MANDOSA

snyggt ! Diggar klockan :))

M

Den klockan är ju riktigt nice. Vi har den i svart i hallen.. Har ett innermått på cirka 1m i diameter :)

cherie

Åh, så mysigt och välstädat du har det! :)

Me like! :D

Kika gärna på min blogg så är du super söt!

Christin MODE inredning & personligt

snyggt!

STYLE STRUCK

Åh vad fint du hade det.

josse

Fint rum=)

allt bra med dig?:)



kram josse

Ellen

Fin blogg du har! :D Gillar du Gossip Girl? Skulle verkligen bli super glad om jag fick höra vad du tycker om den! :D Ha en bra kväll <3

r i m a

supersnyggt rum!

Nadja Zaeri Cederquist

gud vilket fint rum du har ! :)

DAISY

Gud vilket fint rum du har!

evelina

Snyggt! var kommer skrivbordet ifrån? :)

ulrica

fint rum .:) besök min blogg om du vill.

Malin

SV: Det samma det samma! :)



Måste fråga vart du köpt klockan på bilden?

Såg en i svart hos tandläkaren för några veckor sedan och blev förälskad. Otroligt fin! :D

Jenny

gud vad fint :D