ONE MONTH AGO

Idag har det gått exakt en månad sen jag kom hem från Tunisien. Kan inte säga annat än att jag saknar detta underbara land, vill tillbaka! Denna dag har varit en bra dag, förutom att vi haft en jättetråkig samhälls lektion i tre timmar som vi bara satt och diskuterade människans rättigheter på . Men vi slutade vid lunch och imorgon är det studiedag, så vem är jag att klaga?
56
Jennifer [fotoblogg]

Fina bilder :)

Ninnis fotoblogg

svar: ja det har jag nog gjort:) tack så mycket!

GUEVACCI

va för träning? :) tare lugnt, spänt tandställning så ont just nu

sofia

tack så mycket:)

Kajsa Bengtsson

SVAR; Åh, tack så mycket. Detsamma :)

ebbas dagbok

ALLT BRA IDAG? ;D

PIA

de va så lite:D

Nathalie Nyren

med mej är det bra, med dej me? :P

LINKÖPINGSSTOLTHET - ELINN

härligt, jodå min dag har varit super bra :)

vad har du för dig då?

frida

okej :)

TOVE♥

Okej så bra! jo min också ;D

TOVE♥

Okej så bra! jo min också ;D

jenny

sv: tack så mkt :D

Feliciaa'

Hej hej, ska du göra något roligt i veckan? :D

kram

amanda

fy vad underbart det skulle vara att få komma utomlands lite..

ebbas dagbok

sv: Allt är super med mig!

vad gör du?:)

LIENE

sv: min helg var jättebra tack:) din då?

Felicia (fotoblogg)

sv: tack! :)

ha en fin kväll!

ebbas dagbok♥

sv; Okej :) vad tränar du?

jag har precis ätit!

ebbas dagbok

sv; Idag år vi krabba :D hha mums!

Feliciaa'

Okej jo samma pluga och ner på stan :)

Vad gör du då?

kram

mersiha

fiin blogg vad gör du då?:D

ronja edlund =)

sv; Hih, tack du. Och detsamma! :D

vad fotar du med för kamera? :D

och ja visst vi kan följa varandra med bloglovinnn :>

MAARIAWH

Tack detsamma :) Visst, lägger till dig!

Nathalie Nyren

jag gör inte mke men borde plugga, sjdå? :)

Feliciaa'

Okej, jag har precis duschat och tittar på tv nu :D

kram

Nathalie Nyren

ja juste när börjar det? :P

Nathalie Nyren

okejj :d

Johanna [s h o n a l i]

Fusk! vill också ha studiedag ju...!

sv. Vad bra :)

josefine

svar: tack desamma!

klart vi kan följa varandra på bloglovin.

kram!:)

sofia

Härliga bilder!

Skönt att vara ledig :)

ronja edlund =)

sv; hih okej! :D jag fotar med nikon d3000, inte haft den så länge men heh :) okej, lägger till dig nu!

- d a n c e a -

joo det är bara bra.. sj?

Maddiis

Så härligt det ser ut =)

Fia

Jag har också varit i Tunisien i år:D

Fast de var i slutet av maj och början av juni:]

LINKÖPINGSSTOLTHET - ELINN

okey, jag ska snart ut och röka :)

har din dag varit bra?

Johanna

Fin blogg!



En blogg om sex, kärlek, tankar och tips. Läs och följ gärna du kommer inte att ångra dig! :)

jenny - ROSEETTENS ♥

Idag har det varit skola+plugg+fota med en kompis :)

hur har din dag varit?

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Jag säger bara sanning ska du veta, så ta bara till dig den! Aw, vad glad jag blir för dina ord. Dom värmer verkligen, tack <3

Amanda

sv: han befinner sig på en annan ort några timmar här ifrån på praktik:/

sloarez , UDDEVALLAS ÖGONSTEN !

hejhej allt bra ikv? kram :)

e

Sv; Varsågod :D

VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg



Hej :) Har varit dålig på att kolla in bloglovin på senaste tiden men nu är jag tillbaka :D Hoppas att allt är bra med dig och att du sover gott ;)



Sen är det så att jag är med i en tävling och skulle behöva din hjälp. Det tar bara en sekund.. Skulle du kunna rösta på min outfit här? klicka på länken och sen på rösta. Det skulle vara guld värt.

http://www.ellos.se/?startpage=3976&action=detail&id=403&extcmp=SE_FBSHARE_AW10KLING&lang=SE



ha det bäst kram

emmab

Snygg blogg du har!

Bloglovin? ;*

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv. tack detsanna ;D!

Amanda

sv: ja det är det:/ saknaden blir förstor:/

MADDES

Jag svarar på kommentarer och lyssnar på musik. Hur mår du idag? Kram

mersiha

lyssnar på musik hur mår du då?:D

lovisa

Åh förstår att du längtar tillbaka..

Jag längtar också tillbaka till värmen!

ALICE

Frågestund: Sista chansen, för ikväll svarar jag på alla frågor! :)

http://aliiceviktoria.blogg.se/2010/october/you-can-ask-me-whatever-you-want.html#comment

MrOskar

Vad fint :)

Matilda [myphoto.blogg.se]

Gillar verkligen den andra bilden! Snygg rörelse och härligt ljus i den!

SARA

Jag ska snart sova, är trötter :) du då? :)

josefine

sv: jag har lagt till dig!

kram!:)

Micki

Åh, var i tunisien i somras! :)

FRIDA

gud vad härlig den understa bilden va! :)