WE ARE THE OUTSIDERS


Ett av mina nya favoritband, denna låten är helt underbar. Denna söndag kommer bli en riktigt seg dag, jag mår inte helt hundra och det finns ingenting att göra. Dock är väll alla söndagar såhär när man tänker efter. Nu ska jag fortsätta kolla på OTH och sedan försöka äta något, jag svälter snart. Hoppas ni får en bra dag, puss på er! Glöm inte att rösta på mig HÄR btw!
61
Viktoria♥

nu har jag lagt till dig igen :)

Mariam

Sv. Har röstat! :)



Jorå. det är väll bättre med mig nu!

M I N I I Z Z A

okej, ser på film :)

Linnea♥

sv:Jag röstade på dig:) Det är bra.

Alexandra Salomonsson :)

svar vad bra ! jo här med. tack :)



- allysandra.

Antonija

Okej :) Har precis varit och handlat skor, vad gör du? :)

MADDES

Jag har röstat på dig :)

dlc

- så lite så ,

Whilma

Fin blogg. :D

Micki

Åh vilken bra lååt!

Felicia (fotoblogg)

sv: Jo det är kanon med mig :)

vad gör du då?

FowZie

sv; lycka till :D

Sara

Vad gör du? ^^

Balida

Min helg har varit mysig tsm med min pojkvän :) Hur har din vait?

PrisciLLa

sv: vad bra :D samma här ^^

emilia

vi har också en lat söndag, skönt!

17 år och ung mamma

Vill du ha chans att få nya läsare hit till bloggen så tycker jag att du ska anmäla dig till dagens blogg :)

Mariam

Sv. varsegod!



Vad händer sen?

michaela :)

hejsanhoppsan! allt bra med dig? :)

Viktoria

hur mår du idag då? :)

Balida

Åh så härligt :) Vad hittar du på just nu?

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Tack så jättemycket! :D <3

Whilma

sv: Ok tack. :) Btw jag röstade på dig. Bilden var jätte fin. ;)

Mariam

Sv. mysigt! ;)



Ska gå handla sen med mamma o sen mysa!! <3 haha

Felicia (fotoblogg)

sv: så gott :D

jag ska göra tacos :)

Sara

Sv; Okej ;p. är med bästavän ^^

melissa'

hejsan, fin blogg !

Whilma

sv: Föresten, glöm inte och anmäla dig till dagens blogg. ( om du vill såklart. :D )

sharon

aha okej:( Vad har du gjort idag? :)

JOSEFIN GARD

neee inget svarar på kommentarer :) själv då :) ???

bex.

var med och tävla om att bli dagens blogg ! c:

http://rebeckalinneabbexollila.blogg.se/2010/october/dagens-blogg.html

linnea

Höhö, nej, förstod nog det! ;)

Sara

Vilka band gillar du mer? :)

jennifer

sjukt bra låt! :D

Adara - teckningar, foton, drömmar

Bra låt! :D

LINKÖPINGSSTOLTHET - ELINN

min dag också också varit bra! :)

vad har du för dig då?

LIENE

Söndagar brukar vara sega för mig med.

Whilma

sv: :D

Melissa

tack ;)

Anonym

nu är vår tävlingsvideo upplagd. Gå in & kolla om du vann!

Jennifer

helt ok låt :)

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej! :) Har du haft en bra helg då? :)

Helena

jag vet inte riktigt, det beror på

Balida

sv: Okej, jag kom nyss hem men får ta och plugga :(



Vad gör du senare idag?

Pauline♥

så bra , min dag var bra den med:D

Viktoria♥

vad skönt att höra :) jodå jag mår också jätte bra idag :)

vad hittar du på nu då?

michaela :)

sv: härligt :) jodå, med mig är det bra :) haft en bra start på veckan?

nicole

fin blogg , kolla gärna in min med :)

Ida - A princess diary ♥

Jag ska lotta ut en Goodiebag snart och tänkte bara kolla om du skulle vara intresserad av att delta? Den kommer bland annat innehålla produkter ifrån Wella, The Body shop, RFSU och Guldfynd.



Svara på frågan i det här inlägget: http://pappasguldkort.blogg.se/2010/october/tavling-om-en-goodiebag.html



xoxo, Ida

MADDES

Ja det stämmer, jag bor i Eskilstuna. Fick se att du också gör det :) Det är alltid roligt att hitta lite Eskilstuna bloggare tycker jag :)

JULIA [ Photo ]

Kika gärna in på min nya fotoblogg. Skulle varit jätte tacksam om du slänger in en kommentar vad du tycker än så länge om den.

Kramar :)

pauli♥

haft en bra dag sötsno?

:)

pauline

är allt bra idag?

Nicklas

nice blogg:)

Emma

det var så lite så, haft en bra dag ?? :)

Emma

Den har varit toppen, jag har gjort allt från Thai-lektioner till att spela in en låt, så det har varit superb :)haha ^^

mersiha

joo det är bara bra hur har din dagt vart bra eller? :D

pauline

vad skönt att höra! jo, här också. vad gör du ikväll?

pauli♥

har du för planer iför dagen då?

kram

MrOskar

We are the outsiders! :D

sara

var gärna med i våran fototävling http://fannyochsara.blogg.se/2010/october/fototavling.html :)