WOHOO NYA JEANS!

JEANS FRÅN BIKBOK: 149 KR | ORDINARIE PRIS: 299 KR

Jag älskar att spontan-shoppa måste jag säga! Gick in på BikBok en snabbis igår medans jag väntade på min pojkvän, och med mig ut fick jag med mig ett par snygga jeans för halva priset. Funderar dock på att piffa till dem, genom att trasha ner dem lite. Ett jättebra köp för mig som är i stort behov av nya jeans. Så vill ni ha snygga jeans till ett bra pris, kila då iväg till BikBok nu! Tack för alla fina kommentarer om den nya designen föresten, ni är bäst! Det är många som frågat mig om jag kan göra gratisdesigner till dem, just nu har jag inte så stor lust till det och inte tid heller, men om ni tjatar lite kanske jag ångrar mig...
55
Tessan

Varsågod :)

Tack :)

Amanda

sv: haha ja erkänn ;)

alla bara glodde på oss när vi gick runt i gallerian xD

Amanda

sv: hahha synd att du inte bor här i närheten :/ ;)

Tessan

Allt är bra med mig sj??

malin

ja då! :)

SANDRA-EN BRA BLOGG!!

fina och billiga! måste skaffa mig ett par hehe :D

Ida -FOTO-

Sv: Tack så jäättemycket :)

della

sv; snygg ny design! :D

eeelinnnnnn.blogg.se -elin nilsson♥

snygga :D

REBECKA BOKI ÖHLUND

Jättefin blogg du har!

Du har inte möjligtvis lust att följa varandra via bloglovin? :)

Kram

Felicia

sv: bara bra :D händer under lovet då? :)

Anonym

Svar: me gillar din design :D

Lotta

jättesnygg! :)

cissi s

Verkligen skitsnygga jeans! Ska till Birsta nästa helg med mamma och pappa, får kika in på BikBok då och se om de finns kvar så kanske jag inskaffar mig ett par eller två jag med :D



sv på din kommentar: jaha okej, tur att det bara är förkyldning då! Jag tycker man blir så himla hängig bara man har några tiondels grader feber...

Ellen

fina!

ellinore

fin blogg du har ! :)

kolal gärna in min ^^

Kram !

C A Y D E N S ~

Happy Halloween! x_x

amanda is

sv: galet snygg blogg! :)

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Jag säger bara som det är, hihi! varsågod :)

Camilla

Tack så mycket, din blogg var fin den med! :) Har en megabra helg så får önska dig detsamma.



Btw, snygga jeans. Vilket kap! /Camilla

PHOTOS BY NATALIA.

sv: okej :) dricker morgonkaffet och fixar iordning mig för att åka och jobba :)

malin

Några planer inför höstlovs veckan?? :)

Fredrika

sv: tack detsamma :)

ericaandersson-FOTOBLOGG

sjukt snygga!

REBECKA BOKI ÖHLUND

sv: Haha, då måste jag ju fråga.. vilka idioter är det som gör något sånt? Aldrig hört förut haha! Klart jag inte kommer ta bort dig. Lägger till dig alldeles strax!

REBECKA BOKI ÖHLUND

sv: Men det roliga var ju att jag tydligen redan följer dig! Det såg jag nu hihi.

» P H O T O L E N S

SVAR: Vinnaren presenteras så snart som möjligt! :D

REBECKA BOKI ÖHLUND

sv: Men men! Jag får väl önska dig en trevlig dag då iställer :)

Sasha

Tack så mycket :)

Snygga jeans, funderar själv på att åka och prova ett par jeans nu idag :)

della

sv; så lite så :) allt bra med dig idag? ;)

Sasha

Fast jag har hittat ett par jeans inne på cubus också, så får åka och testa idag lite olika, ska nog inte köpa de försen senare i veckan :)

Tessan

Händer nog inte så mycket idag. Sj?

wilma

sv; vet ej?

TOWE

sv: tack! :)

della

sv; okej vad skönt, jo det är bra med mig med! ;)

ellinore

sv, tack så mycke :)

vad händer hos dig annars då ? ^^

ellinore

sv; stallet, och senare blir det bio :)

ellinore

sv ; det har vi inte bestämt än ;p

ngn bra förhoppningsvis ;)

ellinore

sv ; oki, får kolla vilka tider den går :)

tack för tipset !

JULIA

snyggga jeans !



sv/förlåt för sent svar, men jag har just kommit hem :) allt bra idag ? :D

Alexandra

Snygga =)

Tessan

Oki ha så roligt på kalaset :)

Felicia

sv: låter kul! själv ska jag nog också umgås med mina underbara vänner och träna :)

JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT

hejsan allt bra ??? :

Johanna

snygga! Sjukt fina bilder du tar

Issa

Hej!

Undrar om du vill följa varandra på bloglovin ? Hör av dig om det på min blogg,

Kram!

elin nilsson

sv: m :)

synd att vi inte har bikbok här i v-vik ´!

MADDES

Den nya designen var jättefin :)

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Åh tack så jätte mycket! så roligt att du tycker det :)

amanda is

sv: varsågod :)

latife

fin blogg :)

louise

fin blogg du har!



nu är jag tillbaka igen efter ett litet uppehåll ,hoppas att du kikar in i bloggen och deltar i dagensblogg som är varje dag klockan 16.00 och avslutas 20.00!

hoppas du har och får en super bra dag!

kram:)



Sasha

Fast var inte så nöjd med de jeansen, får se till veckan hur jag gör :)

» P H O T O L E N S

Hallå! Du vann fototävlingen, kika in för mer info! ;)

Amanda

Kika gärna in min julblogg detta år där det kommer bjudas på en hel del jultips plus någon tävling! :) www.amandasjul.blogg.se