BACK IN SWEDEN AGAIN!

Är hemma igen efter en härlig vecka i Tunisien. Veckan har mest innehållit bad och shopping, men åker man på tjejresa så gör man ju det med stil ;) Kom hem runt halv fem inatt, så idag stannar jag mer än gärna hemma från skolan haha! Bilder från veckan kommer upp här när jag börjat kolla igenom dem. Hur är det med er då, ni har inte saknat mig allt för mycket va?
102
Maria - fashionstars ☆

vilken härlig bild :)

miiah

sv: välkommen tillbaka ;)

allt e toppen här, det regnar ute så jag tänkte va lat o ta bussen istället för o cykla ;) dudå? :D kram

eemmaaj - saveu ♥

åh vad skönt att vara utomlands!

Jo tack allt är helt okej, hur är det med dig? ^^

FAAKIE

det är kanon, själv då?

Evelina

sv: ja här är allting bra! hur är det med dig?

fin blogg :-)

p i i n k p i i e r c i n g ♥

svar: jo, det är toppen, själv då? :D

Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Svar: okej härligt :) jo de är bra själv då? =)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. vad skönt :D

sitter i skolan, och det är super bra själv ?<3

anna

jaddå det är bra med mig :) med dig då?

FIONA - en ointressant vardag

ja det är superbra! :D själv?



vart har du hittat den bakgrunden du har på din blogg?

jossan

sv: Nej tyvärhar ont i huvet...:( sj? :)

Evelina

jaha vad bra :)

detsamma, följ gärna!

Loova

sv; japp allt är bra med mig =) allt bra med dig?

FIONA - en ointressant vardag

aha okej men vet du någnstans där det finns färdiga bakgrundeR? ;)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. fan vad bra :D

p i i n k p i i e r c i n g ♥

svar: najs! haru haft en bra helg? :D

Liza

Åh va härligt!:)

Yasmine

Jaha, vad skönt med en veckas blogg paus :)

Jo, det är bara bra :) Hur är det själv då?

sandra

härligt!

Fiia

jadå ;), själv ?

Amanda

åh vad fint det ser ut, jag skulle vilja åka til Tunisien faktiskt :) var i Dubai i våras, det var jättefint där.



sv: välkommen tillbaka då efter din paus:) det mesta är bra med mig denna måndag, absolut, själv med?:) kram

W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf

härligt med semester :)

det är skapligt här, planering för det kommande fotojobben och sådär.

självdå?

kramar.

G E L I C A <3

haha härligt,, jodå, d e fint med mig,, sitter o kikar runt på patetiska människor :) :P

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: hihi okej :) jo allt är finfint hehe sj då?

Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

svar: Va bra att allt är bra :)

Felicia (fotoblogg)

sv: haha exakt där var jag förut :D

och exakt en sådan bild har jag tagit ;)

frida

sv: nja jag är förskyld, men annars är det bra :) hur är det själv?

Haval B Aziz

jaha? första gången jag besöker din blogg o de för att du skrev till mig

simone

sv: Toppenbra med mig här! Hur mår du?

jossan

Sv:brabra :)

Ida

Okej va roligt.

Jo tack allt e bara bra denna måndagen.

Solen har börjat skina igen efter massa regn.

Hur är det med dig idag ?

meliie <3

jo det är bra sj :)

I väntan på Liten - Gravid i vecka 24

Så härligt :) Allt är bara bra med mig, tack :)

Jenni

Tack så mycket, din också! :)



Vad skönt att vara på semester, hoppas att det blev en lyckad!

anna

vad bra då :)

jenny

åh så hhärligt, jag vill också fara utomlands!



alice

Jaa.. men måndagar är inte roliga! :)

Becky

Åh gud vad härligt med en utlandssemester med tjejvännerna :)



Sv: Jo det är bara bra med mig. Städar och tvättar en massa här hemma :) Och har en skrikig liten tjej efter mig hela tiden. Haha :P Sj?

Josefin

Vad kul, välkommen tillbaka! :)

Jodå det är fint. Själv? :)

bella

SV; Jadåååå allt är ganska bra.

Viktor

Woho, hoppas på en bildbomb!

Celine ♥

sv; Okej :) Hur mycket fick du betala för den? :D

Nike

Vad underbart med solsemester!

Hos mig händer inte mycket, sj? :)

ellen ♥

häärligt! =) haft de bra eller ? dum fråga kanske.. hehe!

de är bra med mig! sjdå?

Mäster katt

sv: Åh okej! Ja c:

Lina

Härligt med en resa!

Var det inte lite väl varmt där? Har en kompis som är där nu och hon håller på att smälta!

Viktoria

härligt att du är tillbaka!:)

hur har du haft det då?:)



det är bara fint:D själv då?:D

Anneli + vavvorna

Välkommen tillbaka, ska bli kul att se bilderna från resan.

Caroline

Sv: Lagt till dig nu! :D

fanny

jag har saknat din uppdatering ;)

Maria

Hej, med mig är allt bra. Mycket plugg bara eftersom jag åker till Spanien på onsdag men jag överlever :P

Hur var det i Tunisien? :D

F R I D A

härligt ;p Har du varit utomlands? :o

allt är jätte bra :D självdå?

jenny

Såg att du oxå hade varit i Tunisien Hammamet.. var fasen höll du hus? Vart shoppade du? jag befann mig på dar kayham ( hotellets namn ) och de va som att vara inlåst på ett fängelse.. fanns inget utanför hotell området.. vi fick tips att åka till "nya" medina men där va de två affärrer... Dvs nån smyckesgrej och supermarket ungefär... :O

Amanda

skönt att höra!:D

elin nilssn

hoppas att du har haft det jätte bra:D!!!

Felicia (fotoblogg)

sv: Haha, ja :D

vad har du gjort idag då? :)

elin nilsson

sv;okej bra :)

Celine ♥

sv; Aha okej :D Skulle du vilja rösta på min godispåse? (: http://www.dinpase.se/#/16742 Bara att klicka på gilla ^^ :)

Yasmine

Guud så härligt :) Jag vill också åka utomlands :)

Nathalie

allt är bra här:D själv då?

CLASSY - UNG BLIVANDE MAMMA!

Varför hade du bloggpaus, gjort nå speciellt? Allt är bara bra hur e det sj? :)

Felicia (fotoblogg)

sv: låter härligt :D

jag har varit i skolan och sen varit med en kompis ;)

m

allt bra idag?:D

Lanah

Sv: Jodå, allt är bara fint! Hur är det själv? Ha en bra kväll!

Josefin

Så bra!

Vad gör du då? :)

Karolina

Sv:Välkomen tillbacka hehe :)

Det är väl bra idag, själv? :P

FIONA - en ointressant vardag

okej tack! :D

Catwalkqueen

Det är jättebra med mig, och med dig? =)

Åh var i Tunisien var du?

miiah

sv: varsågod :) härligt! :D vad händer ikväll? kram

Josefine

åh du kommer tillbaka i precis lagom tid till redovisningen imorgon ;)

Viktoria

vad bra!:)

vad har ni gjort då?:D

Anneli

hihi okej, ja då sj?^

E M M A

sv: jag mår bra, själv? :P

irya

hej, görs?

sabbi

va bra att du är tbx:D Gillar verkligen din blogg<3

faanny

skönt och höra ;)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Åh, vart i Tunisien var du? :D Jag var där tidigare i sommar.

Det är bra, själv? :)

frida

snygg och bra blogg du har:)

följ, kommentera och kritisera gärna min, uppskattas!

ASIAT

hejhej, vad gör du? :)

kraam

Malin

Svar: jotack, det är helt okej, är påväg ut ur en dryg förkylning.. Själv?

sofen *foto-vardag*

SV: Allt är bra med mig. Sjdå?:)

F R I D A

ååh vad avis jag blir :o:o



skönt att höra ;:D

therese

Åh vilken härlig bild! Vill utomlands nu :(

Wiilow [foto tankar känslor]

Hej!

Förlåt för sent svar..



Men tack söta du och detsamma!

Åh det där lät roligt, ska bli kul att se bilderna me=)



Kram till dig

p i i n k p i i e r c i n g ♥

svar: min med, har du gjort i helgen då? :D

narin

hej fin blogg du har :) allt bra med dig?

Maria

Ja :/ det är ju det värsta med att resa när det är skola :(

Anonym

28 grader är mer än ok!

Hoppas du har en snygg solbränna nu!

Michan

Härligt med sol och värme.

Nathalie

härligt! vad gör du idag då?:)

Celine ♥

sv; Åh tack!

angelina

gött :D

Sofie (Ung blivande mamma)

Hoppas du haft en fin resa =)

Yasmine

Kan tänka mig de :)

Jag blir sååå avundsjuk. :)

Emmy

Sv: Skönt med paus igen :-)

Med mig är det bara bra, själv då?

Ida

okejokej , va skönt :D

Vill med åka iväg och njuta lite :P

Anneli

hur ere med dig idag söt:D? kram!

m

sv: jag mår bra!:)

Amanda

sv: tack:)

hade du det bra?:D

Amanda

tack förfan! :D <33333333

Lanah

Sv: Tack! Hoppas allt är bra med dig idag? :-)

emilia

Okej, nice :D Vad gör du då?