FÖR EN VECKA SEDAN....

Så befann jag mig i detta paradis. Skulle inte göra något att få åka tillbaka snart igen, Tunisien är verkligen ett underbart land!
109
Yasmine

Tack :) Desamma.

Härliga bilder :)

felicia

svar: desamma :)

Victoria ♥

sv: Tack :) de hoppas jag att de blir. önskar dig detsamma :) fina bilder :D

Gabriella

sv: tack detsamma :D



hade inte tackat nej till att vara där just nu ;)

ida edström

ha en fin kväll:)

CECILETTE - CECILIA EWERLÖF

Tack detsamma:D

Karolina

Sv:Tack detsamma ♥

Cissi

tack detsamma! :) ska vi följa varandra via bloglovin? :)

liiza

sv; desamma du! :)

och vilken fin blogg! :D <3

Maria - fashionstars ☆

otroligt härliga bilder :)

A L I C I A

Detsamma <33

liiza

sv; jag har tyvärr inte det, men om vi kommenterar varandras bloggar så är man ju uppdaterad! :p <3

liiza

sv; varsegod! :p <3

Lisen

sv:Tack desamma :)

A L I C I A

Tyvärr, vgd?

Cissi

haha nej herregud! jag diggar din blogg! :) följer dig nu :)

CECILETTE - CECILIA EWERLÖF

Vad händer? :)

Mia 17år - Mamma till William och Marcus

Sv. Neme hej! Kul att du tittade in! :D.

Detsamma hörredu!



//kram, Mia

Emma

SVAR: tack detsamma. :)

Anna med A

Detsamma (:

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Hotell Emmira, du då? :D

felicia

svar: så lite, hehe :) allt bra?

gözde uygur

fyfan vad härligt :D

Deniesé

sv: Tack detsamma! :)



Ser riktigt härligt ut det där!! :D

Medina

Hoppas du får en fin helg:D

kram!

therese

Detsamma:D

Anonym

sv: Tack detsamma :)

Anonym

tack så mycket! detsamma! (:

Naima

Hej !

Tack så mycket hur har din fredag varit då ?



Kram // Naima www.naaimas.blogg.se

GUEVACCI - Uppsalas Snyggaste Blogg!

detsamma :D härliga bilder!

SANDRA-EN BRA BLOGG!

riktigt härliga bilder!

felicia

svar: jo de ärbra :)

Linnea

Hej! Har du, eller vet du en blogg som INTE är barbidocksrosa och som känns

intressant och unik? Jag letar efter läsbara bloggar som inte bara visar smink

mode, bröstförstoringar/förminskningar etc.



Läs detta; http://lillaqvisten.blogg.se/?tmp=17220836



/LillaQvisten

Matilda sandén

Vilken fin blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? =)



Kram

Cissi

kul :D

ELLA GRÖN

ja, eftersom jag fyller år i helgen så kommer jag nog få en toppen helg:D

och detsamma!:)

E M M A

sv: tack desamma :D

kramar

TNORDQVIST - FOTO

sv: tack :)

emily

otroligt fina bilder!:)

SOFIA [GASPEDAL.BLOGG.SE]

grymt härliga bilder! :D

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Grymt härliga bilder, älskar verkligen den första!



Tack så mycket :)

SARA

Där har jag aldrig varit, ser fint ut :)

jenny

underbara bilder

Felicia♥

följa varan på bloglovin?

emma

sv; så lagt till dig:)

vilka härliga bilder!:D

Amanda

åh vad härligt det ser ut :D

Felicia♥

sv; så, nu kan du lägga till mig;)

Runa

Sv: Tack detsamma :)

elina

tack detsamma :D följ gärna bloggen:D

kram

Marcus Å

Jo, tack bara bra med mig också. Bilderna skiljer sig lite mot det svenska vädret som är idag. Allt bra med dig idag då?

ELLA GRÖN

tack så mycket:D



Ååh, vilka härliga bilder!!

Matilda sandén

Jag har lagt till dig nu, har du lagt till mig? =)



Nej, jag är ingen sån som tar bort efter en dag! =)

vicky <3

Följa varandra med bloglovin? :D

vera

sv: tack så mkt, du med :)

Anonym

sv:tack detsamma :D



p.s vad tycker du om mina redigerade bilder? Kommentera gärna!

Marcus Å

Det är bara bra med mig också. Händer idag?

fanny

tack så mke!!::D

Josie

Tack detsamma! Och hoppas du får en underbar helg också:)

ida edström

hur är det?:)

Sofu

gu va fint! :o

Neha

Åh vad härligt det ser ut:D

FATMA | underhållning

Kollade igenom din blogg snabbt och den verkar rätt bra. Ska vi lägga till varann på blogglovin? :)

annis

Hej på dig , Nu har DU chansen att vinna en tandblekning på min blogg.

Allt du behöver göra är att skriva en motivering varför just DU ska vinna!



Tävligen avslutas 25 september!



Och om du inte är intresserad ber jag hemskt mycket om ursäkt!

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Åh tack så jätte mycket! Vad roligt att höra din åsikt, tack för att du svarade :)

moa

sv; tack ,detsamma! :D följ gärna bloggen!

men jag fattar inte att du orkar sitta och skriva samma sak till alla jag skulle aldrig orka ;) :P

Penny

Ta chansen och vinn en reflexskärm i min nya fotoblogg!!



Bidra med din bästa bild i temat Kärlek



http://pennysfoton.blogspot.com/2010/09/fototavling.html

cindy

fin blogg :)

Naima

Roligt, var det många duktiga som gick vidare ?



Kram // Naima www.naaimas.blogg.se

Anonym

Men gud vad fint!



sv: lägger till dej nu då, tack! :)

Emmy

Åhh vad härligt!



Sv: Tack! Okej, lägger till dig nu, visst lägger du till mig?

m

allt bra?:)

PICTUURESTYLE

Gud så härligt det där såg ut! :)

JULIA (:

- tack :D jo allt är bra ´med mig :D med dig? :D

m

sv: jag mår bra!

fina bilder!

vicky <3

Sv: Nu har jag lagt till dig :) <3



Säg till när du har lagt till mig :)

Mathilda

Vad härligt det där ser ut! Usch vad avis jag blir...

iiissa♥

åh så himla fint! man blir så rese deprimerad när man kommer hem sen igen äre värsta..^^

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Haha men gud vad häftigt :O Vad tycker du om hotellet? :D

Jenni

Vad härliga bilder, får lust att bara dra iväg nu ju! :)



Allt bra med dig? :)

Jenni

Jo det är väldigt bra här! :D

Jenni

Kollade nyss längre ner i din blogg. Gud vad duktig du är på att fotografera! :)

Anna Mathisen - photos

sv: Tack detsamma! :))

MATHILDAAZ ღ - vinn ett presentkort på runns.se!

Åh vad underbart!



SVAR Tack, detsamma! =)

FATMA | underhållning

Svar: Har lagt till dig nu :)

tjohej vad det går mellan pattar & lår!

skit fina bilder. ser helt underbart ut!

m

Hoppas du har en bra kväll!

sara

Sjukt härligt det ser ut att vara!

MYMiC

ÅÅÅH vad härligt :o

angelica

sv: tack detsamma, verkligen! :)

Jenni

Det var så lite så :)

Rebecca

Grymma bilder du tar!

Mälina

Hejsan!



Ska vi följa varandra via bloggloving? :)

Wilma<3

Heeej heej<3

Fin blogg du har ! <3

Titta in och komentera min blogg nån gång :)

elin nilsson

sjukt fina bilder vill också åka utomlands :)!

Alva

Gud vad härligt det ser ut. Avensjuk!

Emma

Åh, vilka underbara bilder! :)

MLI

härliga bilder :) kram!

c.

åh så härligt!

sv: luugnt :)

a m a n d a [ Foto, Träning & Fantasi ]

Vilka härliga bilder =)

Speciellt den första

MALIN - Längtar efter min prinsessa!

sv; Tack så mycket!!!



Härligt med Tunisien, var där förra året!

moa

guuud va underbart-fan ta dig att du får mig att sukta efter en utlandsresa!;)

Sabina

ser helt underbart ut!

ESSEM, Selena M

sv' tack dsm! :) följa via bloglovin`?

alexandra

härliga bilder .)!

Zaibi

åhhh mitt hemland vill bara åka ner ditt nuu de e fortfarande varmt 34 - 35 grader o vi är här och fryser arslet av oss

victoria

åh, gud vad underbart!!!!

Carro

Himmel vilka härliga bilder! Dock skulle det inte göra något om jag SLAPP åka till Tunisien igen, haha. Var där förra sommaren och blev helt förskräckt! Det var ju väldigt fint och så, men all mat var äcklig och männen skrämde mig rejält! Man skulle nog inte åkt dit 2 ensamma tjejer :P

Rebecca&Linn

åh vad härligt!:)

Nadin

Så underbart :)