NORWEGIAN RECYCLING


Tre grymma låtar gjorda av Peter Bull, mer känd som Norwegian Recycling. Det var min klasskompis Sandra som tipsa mig om honom. Jag gillar hur han kan sätta ihop så många bra låtar och göra det till en superbra låt, kan inte ens tänka mig hur långt tid det kan ha tagit för honom att göra det! Hoppas verkligen ni lyssnar på dem här klippen, han är ju helgrym för tusan!
40
Jennifer [fotoblogg]

sv; det är toppen här med :) hihi tack så jättemkt, det känns kanon :D

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv: tack så mycket :)



förlåt för sent svar<3

Anna Mathisen - photos

sv: Tack! :D

Anna Emanuelsson

awesome videos ;)



allt bra idag?

JSwalander - Foto & Bloggdesign

Sv. Härligt :) Det är bra med mig, fina bilder du tar!

Hannah Kvarnlöf

Jo det är bra :D

fannype

hur mår du?

Lizette

SV: tack så väldigt mycket.

josephine

sv: hehe okej :) vad fick du för god mat då? :) nej har nyss ätit frukost :) kram

sandra

de är bra =) dd?

H A N N A ★

japp, allt är bra med mig :) med dig då? :D

Anna is the shit!

jadå allt är super! själv? kramar

sandra

chillar :) dd?

sandra

skola, pllugga, träna,m dd?

sandra

tack detsamma =)

Amanda

sv: tack sötnos :)

Maria - fashionstars ☆

bra låtar :)

H A N N A ★

jag gör inte så mykcety, svarar på lite kommentarer bara :D själv då? :D

Ellen Lindberg

Så sant, så sant! :) Underbar känsla det där!

elin kärlek♥

Ja tack bara bra med dig också? :)

elin kärlek♥

Pratar med Simon i telefon :)själv?

elin kärlek♥

usch för skolan :/

sofia

vad har du för dig?:)

Neha

Allt är bra, hur är det själv?=)

H A N N A ★

hihihi, okej! :D

sofia

okej:) jag ligger och kollar på teve :)

Anna med A

helt okej :)

jenniifer - photography

sv. okej va bra! samma här :)

Linda

Sv; det är bara bra, själv å? :)

JSwalander - Foto & Bloggdesign

Sv. Vsg:) Jag går också på media programmet på John Bauer, fast andra året :)

PAUSE

fin blogg

AGNES

sv: jodå, det är helt okej faktiskt :) hur äre själv då? :D kram!

josse

sv: jag har en chihuahua !:D vad då för hundar?

Linda

Sv; okej vad bra att allt är bra med dig :). inte så mycket tar det lugnt, själv då?

Linda

Sv; okej låter kul :). Hoppas att det går bra då :)

Sandra

Det är bra med mig :) Hur är det själv?

emelie

jodå det är bara bra med mig, hur är det själv? :)

rebecka

nej, klart jag inte gör :d

jag har följt dej innan, men jag skaffade

ny blogg. men jag har lagt till dig nu :D

lägg till mej me!

Anonym

kolla gärna min bloppis :D!

malin

häftigt. önskar att jag vistse hur man gjorde mashups!