SO LET ME BE AND I'LL SET YOU FREE

Halsduk 99:- Skjorta 199:- Båda kommer ifrån Gina Tricot

Två godingar fick jag med mig hem idag, en snygg skjorta och en mysig halsduk! Köpte en till tröja men den ska jag lämna tillbaka redan i morgon. Nu ska jag gå ut och kolla om någon modig själ vill övningsköra med mig, måste ju ta tag i den skiten också....
77
emelie

vad härligt ;)



ska duscha nu strax, själv? :)

emelie

okej det låter roligt! :)

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv: hej :)

helt okej, kunde vart bättre du då?<3

emelie

haha de kommer nog gå hur bra som helst ;)

Mikaela

åh vad roligt! :D

min mail är: [email protected]

Josefine

tuuur att jag inte bor i närheten, man vill ju inte riktigt dö utan att återuppstå... x)

fia

det är alla tiders=) hur är allt med dig ? :)

JSwalander - Foto & Bloggdesign

Sv. ja kunde inte valt något bättre, passar mig perfekt ;) dudå?

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv. just nu inget du då? :D

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv; vad roligt :D!

Sannalitens

Svar: Okej! Hur mår du idag då? :)

Jessica

Ja, själv =)

Josephine Brodén ♥

sv; Yes, allt är bara bra med dig. Själv då? :)



Ny design uppe på bloggen nu. Kommentera och skriv vad du tycker :D



http://josephinebroden.se/

Rebecka

Super fin blogg och otroligt fina bilder! :)

jossan

hej, jo allt är bara bra med mig, hur är det själv? :)

Rebecka

sv: jo allt är finfint :) hur är det själv dåe?

Josephine Brodén ♥

Nja, jag gör inte så värst mycket. Bloggar lite och sådär!



Åh, tack så hemskt mycket! :D

Anonym

ska precis äta :) du själv? :D kraamis!

zandra

sv: jo, det är väl okej!

själv? :p

fia

najs ;D

jag glor på rederiet :D vad gör du ?=)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV;Tack detsamma :D



(Förlåt för sent svar)

Rebecka

sv: Håller på att packa ;) Själv?

liindblaads

jaa allt är bra med mig :)

hur är de själv :)?

fia

det är as bra :D

jaså najs :)

Rebecka

sv: Stackarn!

Jag ska på konfirmations läger imon ;)

Anna Emanuelsson

sv; gött!

det är bara bra här med ;))

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Åh tack så mycket!



Vilka bra inköp :D

mathilda

snygg skjorta ! (:

Veronica.

SV: Jo då.. Förkyld bara... SJ ?

Felicia (fotoblogg)

sv: Jo det är bra, ganska så trött bara haha :D

själv då?

Sundaboet

hur går ditt nyttigare liv?? =)

Anonym

sv: det var ju inte så kul ): kramis!

Veronica.

SV: Inte mkt.. Ska ta mig en dusch snart.. Sj då ?

jossan

okej, härligt härligt (Y) Jag chillar lite väntar på att min kompis ska ringa så ska vi ut o promenera ;)

själv då? :)

elfina

Hej!!



Åh va glad jag blir att jag vann, som jag har längtat! tusen tack. Kommer att fortsätta länka till din sida=)



Tusen tack!! så glad..

mailen ser du nu..



Elfina

JSwalander - Foto & Bloggdesign

Sv. Härligt :D det är skönt när man känner att man valt rätt ju :)

JSwalander - Foto & Bloggdesign

Sv. Vi har inte fått välja det än, även fast jag trodde vi skulle få göra det i 2an, men antar att det blir i 3an. Men jag Ska iaf välja foto :)

Haha ja visst är han ^^

EVA - FOTOBLOGG

Sv; ååååh vad jag blir, TACK! :D Har skrivit min mejl i rutan! :)



Jättesnygg outfit!

JSwalander - Foto & Bloggdesign

Sv. haha :P vi håller på med rörlig bild nu & i jobbar i flash :)

nina

Vinnaren är presenterad på bloggen gå in och kolla om det vart du ! :D

Veronica.

SV: nja, men som sagt så är det inte lika läskigt i verkligheten.. :P

zandra

sv: härligt!

Jag ska se idol om en stund, själv? :p

Neha

Snyggt:D



Jag lyssnar på musik, du då?=)

iiissa♥

snygg skjorta!

julia

snygg skjorta, har en likadan ;D

Elene:)

Jo det är det förutom trött:)<3



Kram

Felicia (fotoblogg)

sv: ska snart slå mig ner framför tv:n :) du själv då?

jonna

ja. ganska. Är lite sjuk bara :) hehe. Själv då?

mimmi

snygg skjorta!

elfina

fixat upp rutan nu, så glad!!

tack snälla igen, you do ROCK

Jolin 15

Hej snälla rösta på mej(ungefär här börjar du hata mej) och hjälp mej inför mitt gymnasieval! behöver verkligen det, har paniiiik!

tar 10 sekunder MAX! lovar!!!

Jag själv hatar personer som tigger röster såhär, men rösta bara engång! betyder så mycket

jossan

det är nice! :)

Cornelia

Snyggt!

Rebecka

sv: tack!

Adara - teckningar, foton, drömmar

Åh tack! :D

Adara - teckningar, foton, drömmar

Snygg skjorta också förresten! :D

Anonym

snyggt!



hur är läget?

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Det förstår jag! :)

zandra

sv: okej ;p

jag hejar på olle :D själv ?

zandra

sv: aha, okej! :)

geir är också bra, fast olle är bäst :D

liindblaads

jag ligger och kollar på tv och svarar på kommentarer :)

B E X

fin blogg du har :)

JOSEFIN GARD

gilla ;D

Erika

Sv: Jo, allt är bara bra med mig :) Hur är det själv?

julia

svar: ja det är det :D

själv då?

Anna is the shit!

tänkte sova snart :) dudå?

Felicia (fotoblogg)

sv: tack! :D

ha en bra fredag!

rebecka

hey! följa varandra via bloglovin?:D

M I N I I Z Z A

tack!

towe

sv: hihi nej men tack ! :)

Anonym

emelie "emira"

snyggt :)

Lovisa

skitsnygg skjorta (Y)

ESSEM, Selena M

hoppas du haft en bra dag! :)



ESSEM, Selena M

snyggt!!

matilda

gillar din blogg:D

Linda

Snyggt :)