40-DAGARSFESTEN

Ja igår var vi iväg på Nybron för att fira att det endast är 40 dagar kvar till studenten! (Tyckte vi nyss var på 100 dagars festen, tiden går så fort nu!) Vi hade en grymt rolig förfest men det var inte så kul på Nybron för det var knappt något folk där, skitdålig musik osv...Kanske var lika bra att jag inte drack så mycket igår med tanke på att det är valborg idag och ikväll ska jag iväg på äventyr! Men nu ska jag in i duschen & återhämta mig... Hoppas ni får en fin valborg!

HUR FIRAR NI VALBORG?
53
Elin - Foto

Sv: Allt är jätte bra! Dagarna går så fort fram nu. Hoppas allt är bra med dig med :)

sofie

Sv: Hoppas du också får det! :)

M Y

haha tack så jätte mkt :D

Felicia

Åhh så härligt med sommarlov!!

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Hoppas att du får en super bra kväll nu! :)

Pygmépuffen som älskar att fota ♥

svar: jo, det är bra, förutom att jag är förkyld, själv då? :)

zandra

okej

jag ska gå och se en brasa och sen ska jag ha myskväll med pojkvännen

my - mitt liv som 12åring!

hej!

Allt bra?

♥Evelina♥

- aha okej roligt (: jag kom nyss hem (: kram

Ema

Verkligen jätte fin förändring i bloggen, gillar den starkt. Ikväll ska jag nog fira valborg med mina vänner med lite fest :D ? själv då ?

LINN

härligt! Jo det är bra med mig också :D



sorry för sent svar men har varit bortrest ;)

POYA MERCEDEZ

Förlåt för sent svar! Det är bara bra :D

E L I N

fin blogg och fina bilder !

my - mitt liv som 12åring!

Bara bra här!

Så din sista april har vart väldigt bra då? ;

Linnea

SV: Jag hade en jättefin valborg, själv? :D

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; jo jag hade det tokmys i sundbyholm

T♥ve Bieber<3

Japp jag hade så här bra valborg 100%

sandra

sv: ja, jag hade ju det tillslut! :D

Hur hade du det själv? (:

Tova

sv: jadå det hade jag :) sj?

Olivia

Du redigerar dom bra också. Vad går du för program? Eller hur gammal är du kanske man ska fråga först?

Nostariel-->foto

Japp :)

MATILDA ROSQVIST 13 ÅR

det hade jag, själv? :D

POYA MERCEDEZ

jadå! :D Åt gott o hade det trevligt ;D själv?

Mana-en blogg om allt

sv; heej!!'

Klart ja hade, hade du ????

Ska vi gö ett länk byte ?? ;)

Anonym

Sv: tack!



Visst kan vi göra det :)

E L I N

Sv: tack!



visst kan vi göra det :)

Natalie Skogman

Hej! Snälla gå in på min blogg och säg vad som kan förbättras - mina läser ligger på bara 20 stycken..

Olivia

I vilken skola? Kramis.

Jag går på JohnBauer media också!

my - mitt liv som 12åring!

ja, min sista april var bra :P

Vad gör du nudå? :)

patricia

hej! allt bra? :)

LINNEA

haloo :D

LINNEA

jadå :D

HANNA

njah, föräldrarna lät mig inte gå ut så jag fick äta middag med dem, inte så jättekul -.- men det ser ut som din valborg var bra i alla fall :)

Natalie Skogman

sv: det är precis så jag har det! musik, roliga filmer, och absolut inga inlägg förutom bilder ;) kanske du ska följa min blogg?

E L I N

sv: jag har gillat dig nu!

hanna ♥

ja desamma :D

T♥ve Bieber<3

Japp jag hade en bra valborg :) Och hur hade du?

MATILDA ROSQVIST 13 ÅR

Okej =)

Natalie Skogman

sv: jaha.. men vill du följa min blogg då? :D

HANNA

skönt då :D

my - mitt liv som 12åring!

hahaha, nice ;)

inget typ :)

Allt bra idag?

patricia

härligt :D jo det är bra med mig också!

Ninni Karlsson - photography, fashion and weekday

svar: ja min valborg var bra, hur var din?

POYA MERCEDEZ

Jaså? Vad hände då? =)

Tova

sv: okej ;D

Cajsa

Hejsan sötnos! :D jag fick tråkigt och saknade din blogg så tänkte kolla in på bloglovin och säga hej! :D

T♥ve Bieber<3

Vad bra att din vaborg har varit bra vad händer ikväll då?

Julia

fin blogg! gillar verkligen bilderna du tar, dom blir så fina och man känner sig som så glad då man ser dom^^

maria

sv: jo, min valborg var helt okej! :D själv?

Hanna Svensson :)

desamma !:D

ANTON - målet att bli fotograf

tack så jättemycket! tack detsamma :D

Anonym

hoppas du haft en bra dag! nattinatti =)

Rebecca

Gud vad skönt att du snart tar studenten. Själv går man bara ut ettan :(