NY DESIGN!


Ja detta är vad jag har knåpat ihop under hela dagen! Ville ha en liten mer varmare design nu när det blivit vår och allt! Vad tycker ni, hiss eller diss? Nu ska jag och min fina pojkvän ha tacomys, hoppas ni får en fin torsdagskväll!
45
CarroJohan

Hiss :) (y)

linnea

hiss :)

Murray

riktigt snygg! :D

Malin

Hiss! Det blev jättefint! :D

Ragna

Hiss!

Lotta

Stor Hiss! Designen blev verkigen jättefin :)

FH´s foto

sv; den hissar vi såklart ;)

Vikky

Hiss på din design :) // Vikky

Amanda

sv: tack :)

Cornelia

Det blev väldigt fint och somrigt! :)

amelie och malin

sv: vad gör du imorrn då?:)

Ann-Sofie

Jag tycker den är HISS :D

emma

jag tyckte den var riktigt fin :))

Emelie

Absolut Hiss! :) Fin blogg ;) kram

olivia-drömmen mot att bli fotograf

super fin design, du är grymt duktig..för mig tar det 100000 år för att få ihop en och min blir inte enns bra :( Önskar jag kunde vara lika duktig som dig! :D



sv: Jag har gillat din FB sida, sök bara på oliviasfotoblogg så kan du gilla den med :D

kram

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Vad bra det blev, jag gillar förändringen så lätt hiss på det! :)

m - kungen i pungen

Tycker du gjort ett jättebra jobb på den, skitsnygg : )!

malinberg [photography]

hiss :)

AnnaWK

Fint!

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

nya designen var asball!

Murray

Sv; tack du!! ;D <3

Linnea (FOTO)

Den blev jätte fin :D



Hoååas du får en bra dag

Veckansbild

Glöm inte att ladda upp dina påskbilder på http://veckansbild.se - du kan vinna presentkort från ellos.se! =)

malinberg [photography]

sv: så lite så! :D

Anonym

jättefin! :)

Cornelia

sv: Aw så lite så. ;) Ja men detsamma! :)

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Så lite så :D säger bara som jag tycker!

Tack ska du ha, detsamma :)

elfina

skulle du vilja ha sveriges mästerkock 2011 receptboken? goda chanser finns att vinna den om du hjälper mig att välja ut din favorit bildikon på min blogg. En kommentar, that`s it.

Hoppas du vill va med..



Elfina

FH´s foto

sv; tack det samma! :)

Lotta

Sv: Tack detsamma :) och designen är jättefin :)

wilma

svar: tack så jättemycket! :'D



hiss!

amelie och malin

okej gud va kul:D

ja är med malin så ska grilla å sånt mys :D

Malin

Varsågod! :D

Tack, detsamma!!!!! :D

zandra

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig? :D



KRAM

J A R I N A » foto

Svar: Tack snälla vad glad jag blir :)

Lotta

Sv: Tack detsamma :D

ABSOLUTEELIN

den nya är superfin!!

MrOskar

Hiss :D

Emelie Källman

snyggt! :D

PhotographyOliviaOlsson

MISSA inte min fototävling om att vinna ett fint smycke här : http://oliviasphotolife.blogg.se/2011/april/fototavling.html#comment

sofie

Det blev jättefint! Hiss! :D

Nostariel-->foto

Den var fin! :D

QN - TTHESEWORDS

hiss!

F.O.T.O Mikaela

kan du hjälpa mig att få fran nån bra bakrund till min blogg ? , du behöver bara länka en bakrund som är grå och fin ^^

Julia

Hej jätte fin blogg! jag undrar om du skulle kunna göra en design åt mig skulle vara jätte roligt, JAG ÄR SÅ DÅLIG PÅ DET! om du har tid såklar och om du vill så kan du slänga in en kommentar i bloggen eller så kan du skicka ett mail till mig <3