SÖNDAGENS OUTFIT

45
Theresia

Snyggt linne!

A D E L I N A

fint :)

Amanda

sv: tack <3

A D E L I N A

sv: så lite så :)

Lova

snyggt linne!

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Du är så sjukt snygg!!

Linnet var himla fint! =)

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Blev det en bra helg då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

Poya Mercedez

fin outfit :D allt bra?

Lova

sv; tack :)

vad ska du göra i påsk då? :)

Juliataueee - Bloggaren från Söderhamn

Riktigt söt outfit , allt bra ? :D

Johanna

Anmäl dig gärna till veckans blogg! :D Jag skriver om sex och kärlek ta en titt och vill du följa på bloglovin? :D

Juliataueee - Bloggaren från Söderhamn

Kul att höra .

Här är allt bra . :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja det kan man säga :D

snyggt!

Juliataueee - Bloggaren från Söderhamn

Jag sitter och svarar på en massa kommentarer :D

elina

allt är toppen, hur är det själv?:D

elina

härligt!:) ska på möte sen typ inget :D

Juliataueee - Bloggaren från Söderhamn

Just nu befinner jag mig i Haparanda .

Solen lyser men det är så pass mycket snö så man kan åka skoter & det blåser , ganska less på det vädret .

Alla mina kompisar i Söderhamn sitter och njuter av varma solen & det är nästan sommar där ! :o

linnea

sv: allt är toppen med mig :) med dig då? :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja det är bra själv? :)

Emma

Sv: Ja, min helg var super! Hur var din? :)



Snygg outfit :)

elina

älskar linnet!:)

StuffStuff - Den Proffsiga Bloppisen

Sugen på nya plagg eller fler prylar?

Kika in på min proffsiga bloppis!

-inte som alla andras.



www.stuffstuff.blogg.se

Therese

Bara bra! Dd?

ericaandersson-FOTOBLOGG

sjukt fin outfit1 gillar linnet jätte mycket, verkligen sommrigt och fint.

LINA [FOTO, VARDAG & DESIGN]

sv; taack! :DD

AB PW

vårigt linne ! :)

AB PW

åhh tack så mycket ^^



intresserad av ett bloglovin byte?

AB PW

lagt till dig (: !

AB PW

härligt!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. vad bra :)

typ inget du då?<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: kul :)

Alexandra Ekstrand - frisörelev ♥

hallådär tjejen! jag har fått hem ett paket från viva la diva och tänkte lotta ut några sminkprodukter på bloggen, så därför tänkte jag be dig om hjälp att välja vilka produkter som ska lottas ut. gå jättegärna in på bloggen & hjälp mig. :)



PUSS & KRAM

felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Tack så mycket Malin :)

olivia-drömmen mot att bli fotograf

jätte snyggt, gillade linnet:)



sv: tack! :D

kram ♥

alexandra | fotoblogg

fin outfit!

evelina

Fint!

Sv: allt är bra här idag, hur äre själv? :)

Therese

Lyssnar på musik och dd?

Lova

sv; jag har inte heller några speciella planer :)

Malin

Kjempe fint antrekk!:)

Juliataueee - Bloggaren från Söderhamn

15 + det verkar ju vara nice !

inte verkar det är nice .. ;)

hanna

riktigt snygg linne.

din blogg är grym! :D skulle blivit överglad om ni ville titta in på mina bilder? tryck bara på kategorin "foto". GLAD PÅSK! :DD

josefine

svar: Tack söt! ja det har jag haft, hur har du haft det? kram!

OLIVIA [FOTO]

sött linne!

Lena

Riktigt fint, gillar linnet MYCKET!

ROBIN HOOD - Humor videos & Design

snyggt! hur orkar du fota outfits hela tiden? eller är det bara ibland du gör det? :)

första gången jag är inne på din blogg nämligen :) - btw är inte de samma bakgrund som adara har? :)