HEJDÅ FRÅN TILDA

Jag fick inte stanna lägre. Skötte jag mig inte? Holyshit tänkt så är hon arg på mig.
Hehe nej det vet jag att hon inte är, men det ska komma en annan tjej och ta över. Vill bara säga tack för allt och att bröllopet gick jätte bra! Ni kan få en sneekpeek här om ni vill, men de "riktiga" bilderna kommer dyka upp påmin blogg sen. 
PUSS PÅ ER ALLA MALIN-FANS!


Måånga kramar 
http://tiildalarsson.blogg.se
31
Lina Holgersson

Heej!

Nu har jag uppe flera stycken nya tävlingar i min blogg som jag själv tycker är superbra priser i! Ta en titt vetja ;)



♥ Vinn tandblekning

♥ Vinn sololja

♥ Vinn ett av 15 kit av Stockhlmsgruppen cosmetics produkter

♥ Vinn en Goodiebag

♥ Vinn en freebra – självhäftande BH



Kolla kategorin tävlingar om ni letar efter dem. ;)



Pussar & Kramar

/Lina Holgersson

Emilija Romaitee

svar; bara bra ! :) gjort något kul idag då ? :)

Johanna

åh tack så mycket! :D

jo de kan vi göra, lägg till mig och säg sedan till så kan jag lägga till dig.

CLARA

sv; jodå det är bra :D

dramaqueenteen

Hej! Du är väl med och tävlar om att bli dagens blogg? Tävlingen hittar du här ----> www.dramaqueenteen.blogg.se

Lycka till<3

LINN - foto, mode, vardag

Sv: Det var så lite! Ja visst är den! :)

ISABELLE

Grymt fin blogg!

alicia

Kan vi följa varandra via bloglovin?? :D

ida

Vad anser du om just den perfekta kroppen?

Finns den ens? Vill höra dina åsikter !

ha en fortsatt bra dag!

kram

ANTON

tack så jättemycket! :)

bella

fint! :)=

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

sv: varsågod!! =)

Anonym

hej hej nu är jag tbx o bloggar igen så kolla in bloggen som vanligt kram

My Vestlund

Vacker bild!

floffys

skit bra blogg fortsätt så !

johanna

En blogg om sex, kärlek, tankar, tips, mycket outfits och såklart tävlingar! Läs och följ gärna och hoppas att du gillar den! Ikväll kommer det upp en riktigt rolig tävling! :D Kram!

Julia (foto)

Ja det är den verkligen!

Nathalie Nyrén

hur har din dag varit? :D

Nathalie Nyrén

härligt o höra! nja sådär :)

Sofia - Mode, foto & personligt

Har kört igång veckans blogg igen, var gärna med och ta chansen att bli sedd av över 1000 personer varje dag :)

Sofia - Mode, foto & personligt

Kul att du är med och tävlar!

Allt bra idag? :)

Nathalie Nyrén

Tack, det hoppas jag också :)

Sofia - Mode, foto & personligt

nj jag är sjuk så det är väl sådär :/

ISABELLE

Sv: Absolut!

Gillar din fb sida nu, gillar du min?

Sofia - Mode, foto & personligt

tack :)

» Jarinafoto

Svar: åh tusen tack Malin! ♥

KAROOFOTO -

svar: tack :)

Bella

oh vad kul att fota bröllop :)

kristin

Sv; tackartackar!! jooodå de har jag haft:) själv dåå?:)

Foto Sessan, Jessica Widh ♥

fin blogg! :) Gillar headern och själva designen, färgvalen osv. ^^

Sessan

Vilken vacker bukett.