TILDA THE GUESTBLOGGER

Helllllooooo boddies!
Kan man ens säga så? Typ hej kroppar! Det låter ju som om att man går in på en dödsklenik och vill starta en härlig konversation, typ:
-"Hej kroppar! Här var det livat, längesen hur mår ni egentligen?"
så får man till svar:
-"Hej Tilda! Jotack, jag blev sjuten femtio gånger i huvudet, tre i foten och sen fick jag en rejäl en bitchslap. Själv?".

Anyway, jag skulle ju inte sitta här och klottra ner en massa strunt, jag ska sköta mig utmärkt under denna dyrbaratid jag får vara här. Malin har tagit en liten paus för att hämta lite extra insperation och bloggkollegor som vi är ställer vi ju självklart upp för varann i vått och torrt så jag erbjöd mig att blogga även här, kul va?
Hur länge hon är borta är det ingen som vet, en timma eller ett år, det återstår att se!

En sjukt snabb presentation om lilla mig:
Jag heter Tilda Larsson, jag är 16 år och bor i Jönköping där jag pluggar media på gymnasiet. På fritiden jobbar jag som fotograf, bloggar eller hänger i min underbara gaderob. Jag är ungefär två äpplen lång, har gröna ögon och mitt hår består av miljontals korkskruvar. Jag driver bloggen http//:tiildalarsson.blogg.se. Jag är extrem pratglad och social, älskar utmaningar och hatar när saker inte går som jag vill.
Här kan ni se mig! ↓

Välkomna! Eller det kanske är ni som ska hälsa mig välkommen..
11
johanna

vad bra du är på design! :D

Hjjonsson

Sv: Hehe tack så mkt! <3

M E N I V E R - PRETTY. ♥DD.

Svar: Tack!:D

Kram

ANNA'S FOTO

SV: tacktack! :)

LJ photos&texts ♥

SVAR; Tackar, tackar!

EMMIE

Men tackdu! & detsamma, verkligen :)

KaylaMokédé

sv; ÅH tack så mycket!

Towe

amen välkommen då tildis!

Karro

Sv: Åh taack :D Blir superglad!

Emma [hockey & foto]

Klockren gästbloggning! :')

Anonym

hihihi